برنامه کامل شمارش معکوس ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هزارتوی مسیر بورس در ۱۴۰۲

همراه با محمد عربلو کارشناس بازار سرمایه
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
هزارتوی مسیر بورس در ۱۴۰۲

بورس تهران در روز یکشنبه، برخلاف روز گذشته مسیری صعودی را در پیش گرفت با بازدهی مثبت همراه شد اما نتوانست قدرت بالایی را از خود به نمایش بگذارد. خبرها و صحبت‌های ایجاد شده طی روزهای گذشته باعث شده است تا شاهد معاملات متفاوتی نسبت به روزهای گذشته باشیم.

بورس تهران در روز یکشنبه، برخلاف روز گذشته مسیری صعودی را در پیش گرفت با بازدهی مثبت همراه شد اما نتوانست قدرت بالایی را از خود به نمایش بگذارد. خبرها و صحبت‌های ایجاد شده طی روزهای گذشته باعث شده است تا شاهد معاملات متفاوتی نسبت به روزهای گذشته باشیم. شاخص کل بورس در طول معاملات امروز در نهایت کار خود را با یک بازدهی مثبت ۰.۴۳ درصدی به پایان رساند و بار دیگر به مرز ۱.۸ میلیون واحدی نزدیک شد. در سمت دیگر اما شاخص هم‌وزن به دلیل معاملات بهتری که برخی صنایع کوچک به ثبت رساندند، توانست با رشد ۰.۸۶ درصدی همراه شود. ارزش معاملات اما همچنان به دلیل احتیاط ایجاد شده در بازار نتوانست به اعداد خوب هفته گذشته برسد و عدد ۶۷۱۹ میلیارد تومان را به نمایش گذاشت و در کنار این موضوع شاهد خروج پول ۱۷۳ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

در شمارش معکوس امروز همراه با محمد عربلو، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی دلایل کاهش قدرت صعودی بورس تهران و چشم‌انداز آن در ۱۴۰۲ پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    مگه بورس وابستگی به دلار داره که با پایین اومدن دلار ، بورس نیز روند کاهشی بخود بگیره؟!!!!!!!!!! اگه بورس وابستگی به دلار داره ، چرا از سال ۹۹ که دلار صعودی بوده ، بورس هم پای دلار نه تنها رشد نداشت ، بلکه سقوط کرده بوده؟!!!!!!!!!!!