۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
وام بازنشستگان کی واریز می‌شود؟

نماینده بازنشستگان کارگری اهواز گفت: تا امروز از افزایش وام از ۷ میلیون به ۱۲ میلیون تومان صحبت شده اما با گذشتِ دو هفته از پایانِ زمان ثبت نام اطلاعی در خصوص زمانِ دریافت این وام نداریم.

ایلنا: سازمان تأمین اجتماعی بیستم بهمن ماه به مناسبت دهه فجر ثبت نام وام ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان را به صورتِ غیرحضوری آغار کرد. سامانه‌ی ثبت نام وام از ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ بهمن لغایت ۳۰ بهمن، از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی در دسترس قرا گرفت. ۱۵ روز از پایان این زمان می‌گذرد اما بازنشستگان هنوز اطلاعی از زمانِ دریافتِ این وام ندارند. 

سیداحمد حسینی (نماینده بازنشستگان کارگری اهواز) در گفتگو با ایلنا گفت: تکمیلِ ظرفیتِ ثبت نام وام ۱۲ میلیون تومانی به پایان رسیده اما هنوز خبری از زمانِ دریافت این وام نیست. تا امروز فقط از افزایش وام از ۷ میلیون به ۱۲ میلیون تومان صحبت شده اما با وجود گذشتِ دو هفته از پایانِ زمان ثبت نام اطلاعی در خصوص زمانِ دریافت این وام نداریم. 

حسینی گفت: بازنشستگان موضوع را از سازمان تأمین اجتماعی، کانون عالی بازنشستگان و شعب آن در استان‌ها و سامانه‌ی تلفنی ۲۰۱۴ پیگیری کرده‌اند اما هنوز کسی پاسخگو نبوده است. 

نماینده بازنشستگانِ اهوازی گفت: قرار بود این وام به مناسبتِ دهه‌ی فجر واریز شود اما ۱۵ روز تا پایانِ سال مانده و هنوز خبری از آن نیست. ما نمی‌دانیم این وام قرار است با حقوق برج ۱۲ قبل از عید واریز شود یا بعد از عید؟ بازنشستگانی که ثبت نام کرده‌اند نیاز مبرمی به این وام برای تأمینِ هزینه‌‎های شب عید خود دارند. 

حسینی با انتقاد از مبلغِ ناچیزِ وام بازنشستگان کارگری گفت: با ۱۲ میلیون تومان موادِ غذایی اساسی را هم نمی‌توان تأمین کرد؛ گوشت کیلویی ۵۰۰ هزار تومان، برنج کیلویی ۱۲۰ هزار تومان، مرغ کیلویی ۶۸ هزار تومان، روغن و لبنیات و حبوبات و… همه افزایش قیمت داشته‌اند؛ همین چند قلم کالا را بخواهیم بخریم ۱۲ میلیون تومان تمام می‌شود. با این وجود برای پرداختِ همین رقم اما و اگر می‌آورند و آن را به تعویق می‌اندازند!

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها