۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
بورس بر سر دو راهی دلار و ریال؟

بورس تهران در آخرین روز کاری هفته با بازدهی مثبت همراه شد و رنگ سبزی را به سهامداران ارائه داد. خبرها و صحبت‌های ایجاد شده طی روزهای گذشته باعث شده است تا شاهد معاملات متفاوتی نسبت به روزهای گذشته باشیم و شاهد افزایش و روند مثبت در نماگرهای اصلی بازار سهام بودیم.

بورس تهران در آخرین روز کاری هفته با بازدهی مثبت همراه شد و رنگ سبزی را به سهامداران ارائه داد. خبرها و صحبت‌های ایجاد شده طی روزهای گذشته باعث شده است تا شاهد معاملات متفاوتی نسبت به روزهای گذشته باشیم و شاهد افزایش و روند مثبت در نماگرهای اصلی بازار سهام بودیم. شاخص کل بورس در طول معاملات سه‌شنبه در نهایت کار خود را با یک بازدهی مثبت ۱.۷۹ درصدی به پایان رساند و بار دیگر از مرز ۱.۸ میلیون واحدی عبور کرد. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن به دلیل معاملات خوبی که صنایع کوچک به ثبت رساندند، توانست با رشد ۱.۳۷ درصدی همراه شود.

ارزش معاملات خرد سهام روز سه‌شنبه را با یک افزایش محسوس در کانال ۹ هزار میلیارد تومانی به پایان رساند و در نهایت عدد ۹۸۸۱ میلیارد تومانی را به ثبت رساند. در بین صنایع خودرو وقطعات، فلزات اساسی و شیمیایی و در بین نمادها فولاد، پالایش و خپارس بیشترین ارزش معاملات را داشتند.  از سوی دیگر خروج  پول اشخاص حقیقی از بازار سهام متوقف شد و حدود ۲۹۲ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار اتفاق افتاد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    با سلام ممنون از برنامه های پربار و وزین بورسان