۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
بیتکوین، برنده بزرگ ورشکستگی بانک‌ها

بازار کریپتوکارنسی هفته عجیبی را پشت سر گذاشت. در طی یک هفته ۷ بانک اعلام ورشکستگی کردند که سه تا از آنها به طور مستقیم از بزرگترین بانک‌های کریپتویی محسوب می‌شوند.

فردای اقتصاد: بازار کریپتوکارنسی هفته عجیبی را پشت سر گذاشت. در طی یک هفته ۷ بانک اعلام ورشکستگی کردند که سه تا از آنها به طور مستقیم از بزرگترین بانک‌های کریپتویی محسوب می‌شوند. تنها یک روز بعد از فروپاشی سیلورگیت، بانک سیلیکون ولی که شانزده‌امین بانک ایالت متحده بود با سپرده‌هایی به ارزش ۲۰۴ میلیارد دلار ورشکست شد. همچنین به فاصله کوتاهی از این ورشکستگی، بانک سیگنیچر که به همراه سیلورگیت بزرگترین بانک سرمایه‌گذار در کریپتوکارنسی محسوب می‌شود، اعلام ورشکستگی کرد و دارایی‌های آن به بانک سیگنیچر بریج منتقل شد.

مجموع مسایل گفته باعث نوسانات و اتفاقات مختلفی در بازار شد به طوری که بیت کوین ابتدا تا ۱۹ هزار دلار ریزش کرد و سپس با رشد بیش از ۲۰ درصدی در طی دو روز به ۲۴ هزار دلار رسید.

در برنامه این هفته فردای کریپتو، به بررسی داده‌های آنچین پرداخته شد. بر اساس این داده‌ها به نظر می‌رسد بیت کوین بعد از رشدی که در چند روز گذشته تجربه کرد، احتمالا مدتی در فاز استراحت باقی خواهد ماند.

همچنین در پرونده ویژه این هفته، به بررسی پروژه میکر و نقاط قوت و ضعف آن پرداخته شده است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار