۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
پراید دوباره گران شد / افزایش نجومی خودروهای پژو و دنا + قیمت روز خودروها

باتوجه به تغییرات قیمت دلار در روزهای اخیر و تصمیمات جدید درباره تغییر قیمت کارخانه‌ای خودروها، روند قیمت خودروها در بازار نیز با تغییرات مواجه است و برخی خودروها با افزایش ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی همراه بوده‌اند.

فردای اقتصاد: بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش عجیب قیمت خودروهای پژو است به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ امروز با ۲۱ میلیون افزایش به ۵۳۱ میلیون تومان رسید و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با ۲۴ میلیون افزایش به ۵۵۴ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با ۳۰ میلیون تومان افزایش به ۵۷۷ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با ۴۴ میلیون تومان افزایش به ۸۹۷ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۴۰ میلیون تومانی به قیمت ۸۶۹ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۳۵ میلیون تومان افزایش به ۶۸۷ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۳۶ میلیون تومان افزایش به ۷۰۰ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 مدل ۱۴۰۱ امروز با ۳۳ میلیون تومان افزایش به ۶۴۰ میلیون تومان و پژو پارس TU5 LX مدل ۱۴۰۰ نیز با افزایش ۳۰ میلیون تومانی به ۶۲۶ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید دوباره گران شد

در بین خودروهای پراید، مدل ۱۱۱ آن امروز بدون تغییر با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و مدل ۱۳۱ آن نیز بدون تغییر با همان ۳۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۵۱ اما افزایش قیمت داشت به طوری که مدل ۱۴۰۱ آن با ۱۵ میلیون تومان افزایش به ۲۹۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با ۱۲ میلیون تومان افزایش به ۲۷۸ میلیون تومان رسید.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که تیبا صندوق‌دار SX مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۱۶ میلیون تومانی به ۳۵۵ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با ۱۴ میلیون افزایش به ۳۴۵ میلیون تومان رسیده‌ است.

قیمت خودروی کوییک هم بالا رفت

خودروی کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به ۳۵۵ میلیون تومان رسید و کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با افزایش ۱۸ میلیون تومانی به ۳۶۷ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۲ میلیون تومانی به ۴۵۲ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به ۴۶۴ میلیون تومان رسید.

افزایش عجیب قیمت خودروی دنا

خودرو دنا نیز امروز گران شد به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۷۲۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۷۶۳ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با افزایش ۴۰ میلیون تومانی به ۷۳۹ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ امروز با ۵۰ میلیون تومان افزایش به ۹۲۵ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۸۵۵ میلیون به ۹۰۳ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای سمند نیز افزایش قیمت را شاهد بودیم به‌طوری که قیمت سمند LX EF7 مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۵۶۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۱ میلیون تومان افزایش به ۵۸۳ میلیون تومان رسید.

منبع: قیمت‌ها دیوار

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 37
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    شما اين قيمت ها از كجا مي اوريد تا ما هم بريم اونجا خريد كنيم
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    پراید 7 میلیون تومانی بالاخره به 7 میلیارد تومان میرسه عجله نکن
  • غلامعلی حلواساز IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    مسئولین برید خجالت بکشید با این گرانیهای بیش از اندازه تون
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    هیچ مسئولی وجود نداره همه کاسب هستند
  • ناشناس IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    آقا اگه ملت ایران این ماشین ها رو نخره چه کسی تو دنیا طالب این هاست .نخرین تا بمونه رو سر ایران خودرو وسایپا .هیچ کشوری این ماشین رو نمیخوره. .با این قیمت‌ها. همه قیمت ها شون ۱۰ برابر ارزش واقعی هست .نخرید
    • پوریا دلاور IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      100 برابر قیمت واقعه ای عرضه میشه

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها