۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
حمله شدید رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان + فیلم

ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مختلف نوار غزه را طی شب گذشته و امروز جمعه هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای خود قرار داد و در مقابل، نیروهای مقاومت فلسطین نیز شهرک‌های صهیونیست نشین را موشک باران کردند.

ایرنا: همزمان واحد پدافندی نیروهای مقاومت فلسطین با موشک‌های زمین به هوای دوش پرتاب با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز غزه مقابله کردند.

درپی پاسخ موشکی از جنوب لبنان به تجاوزگری صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مناطقی در جنوب لبنان را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

حدود ۳۰ فروند موشک کاتیوشا عصر روز پنجشنبه از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی شلیک شد. این موشک‌ها واکنشی به جنایات و تجاوزگری روزهای اخیر صهیونیستها علیه نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی در قدس اشغالی بود.

یورش مجدد صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و آماده باش پلیس اسرائیل در قدس

پلیس رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی در آستانه برگزاری سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد الاقصی به حالت آماده باش درآمده است و تدابیر امنیتی خود را نیز تشدید کرده است.

حدود ۲۳۰۰ تن از افسران پلیس قدس و پلیس گارد مرزی رژیم صهیونیستی به همراه تجهیزات دیگر در قدس اشغالی مستقر شده‌اند تا مانع از تحصن و اعتراض فلسطینی‌ها شوند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها