برنامه کامل شمارش معکوس ۱۹ فروردین ۱۴۰۲

لازمه مراقبت از بورس در مسیر صعودی

همراه با فردین آقابزرگی کارشناس ارشد بازار سرمایه
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
لازمه مراقبت از بورس در مسیر صعودی

بورس تهران در روز چهارشنبه توانست بار دیگر به مسیر صعودی خود ادامه دهد و همچنان سقف‌های تاریخی جدیدی را به ثبت برساند تا امیدها را به تداوم رشدهای بیشتر افزایش دهد.

بورس تهران در روز چهارشنبه توانست بار دیگر به مسیر صعودی خود ادامه دهد و همچنان سقف‌های تاریخی جدیدی را به ثبت برساند تا امیدها را به تداوم رشدهای بیشتر افزایش دهد. شاخص کل بورس در آخرین روز کاری از هفته گذشته و در حالی که شروع سرخ رنگی داشت، رشد ۰.۸۷ درصدی را به ثبت رساند و برای اولین بار در طول تاریخ خود، به محدوده ۲.۱۳۷ میلیون واحدی رسید. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن حتی توانست عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد و به کمک معاملات خوبی که گروه‌ها و صنایع کوچک داشتند، ۲.۰۹ درصد به ارتفاع خود افزود. ارزش معاملات خرد سهام نیز که طی روزهای قبل‌تر رکوردشکنی‌های خوبی را از خود به جا گذاشته بود، روز چهارشنبه نیز در محدوده ۱۲۸۵۷ میلیارد تومان ایستاد و شاهد ورود پول ۶۸۹ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

در شمارش معکوس امروز همراه با فردین آقابزرگی، کارشناس ارشد بازار سرمایه، به بررسی لازمه‌های صعود بورس در ریل سیاستگذاری درست پرداختیم

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوید NL ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    قیمت گذاری محصولات سایپا و ایرانخودرو یه مسئله خیلی عادی بود که تبدیلش کردن به یک بحران عجیب و غریب.

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین ویدیوها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها