برنامه کامل شمارش معکوس ۲۰ فروردین ۱۴۰۲

مسیر بورس با متغیرهای اقتصاد کلان

همراه با مصطفی صفاری کارشناس ارشد بازار سرمایه و مهدیه علیجانی کارشناس بازار سرمایه
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مسیر بورس با متغیرهای اقتصاد کلان

بورس تهران شروع بسیار قدرتمندی را از خود در اولین روز هفته به نمایش گذاشت و در حالی که شاید برخی انتظار داشتند به دلیل حواشی صنعت خودرو، بازار سهام با توقف کوتاهی مواجه شود، نقشه‌ای یکدست سبز رنگ را به نمایش گذاشت.

بورس تهران شروع بسیار قدرتمندی را از خود در اولین روز هفته به نمایش گذاشت و در حالی که شاید برخی انتظار داشتند به دلیل حواشی صنعت خودرو، بازار سهام با توقف کوتاهی مواجه شود، نقشه‌ای یکدست سبز رنگ را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با افزایش ۳.۰۴ درصدی همراه شد و خود را به محدوده ۲.۲۰۲ میلیون واحدی رساند و در سمت دیگر شاخص هم‌وزن که این روزها عملکرد بهتری را از خود به نمایش می‌گذارد، افزایش ۳.۹۱ درصدی را به ثبت رساند تا در گروه‌های کوچک و بزرگ شرایط مساعدی را شاهد باشیم. ارزش معاملات خرد سهام در بازار امروز رشد قابل توجهی داشت و عدد ۱۸۳۵۰ میلیارد تومان را به ثبت رساند که از بهمن ماه سال ۹۹ تکرار نشده بود. در کنار این موضوع همچنان شاهد ورود پول کدهای حقیقی به سهام هستیم که امروز عدد قابل توجه ۱۴۴۸ میلیارد تومان را به ثبت رساند.

در شمارش معکوس امروز همراه با مصطفی صفاری، کارشناس ارشد بازار سرمایه، به بررسی مسیر بورس تهران با نگاه به متغیرهای اقتصاد کلان پرداختیم.

در بخش دوم برنامه نیز همراه با مهدیه علیجانی، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی معاملات بورس کالا در هفته گذشته پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha