۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
رکوردشکنی «صندوق شاخصی هم وزن کیان»

دارایی تحت مدیریت صندوق شاخصی هم وزن کیان در حالی از یک هزار میلیارد تومان فراتر رفت که همزمان با ثبت بازدهی ۲۱ درصدی طی دو هفته اخیر، رکوردی جدید در کارنامه این صندوق درج شد.

فردای اقتصاد - ورود پول‌های جدید به صندوق شاخصی هم‌وزن کیان، دارایی تحت مدیریت این صندوق را به بیش از یک هزار میلیارد تومان افزایش داد. به طوریکه در حال حاضر بیش از ۶هزار نفر در این صندوق سرمایه‌گذاری کرده و یک هزار و ۱۵۰میلیارد تومان دارایی در این صندوق مدیریت می­ شود. به عبارتی دقیق‌تر تا کنون ۷۵۰ میلیون واحد(یونیت) به سرمایه‌گذاران این صندوق اختصاص داده شده و پیگیری در خصوص افزایش سقف در حال انجام است.

 از سوی دیگر بازدهی کسب شده توسط صندوق شاخصی هم‌وزن کیان نیز قابل­ توجه بوده است؛ صندوق شاخصی هم‌وزن کیان به عنوان تنها صندوق شاخصی هم‌وزن بازار سرمایه، با هدف ارائه‌ عملکردی مشابه شاخص هم‌وزن بورس ایجاد شده و از زمان شروع فعالیت (اواسط خردادماه۱۴۰۱) تا به امروز بازدهی بیش از ۶۰درصد کسب کرده است. در همین راستا صندوق مزبور به عملکرد درخشان خود در سال جدید نیز ادامه داد و طی دو هفته کاری شروع سال ۱۴۰۲ موفق شد ۲۱درصد بازدهی نصیب سهامداران کند. این در حالی است که شاخص هم ­وزن بورس که معیاری دقیق برای ارزیابی عملکرد این صندوق است، در همین بازه زمانی معادل ۱۷ درصد رشد کرده است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha