۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
رفتار مدیران دارایی در رالی صعودی بورس

بورس امروز همانطور که پیش بینی می‌شد، روندی مثبت اما متعادل را دنبال کرد و شاهد کاهش قدرت خریداران در بسیاری از نمادها بودیم. با این حال اما بازار امروز به خوبی نشان داد که فعلا تقاضا حرف اول را در معاملات روزانه می‌زند اما به نظر می‌رسد که زمان جدایی مسیر سهم‌های مختلف از یکدیگر آغاز شده باشد.

بورس امروز همانطور که پیش بینی می‌شد، روندی مثبت اما متعادل را دنبال کرد و شاهد کاهش قدرت خریداران در بسیاری از نمادها بودیم. با این حال اما بازار امروز به خوبی نشان داد که فعلا تقاضا حرف اول را در معاملات روزانه می‌زند اما به نظر می‌رسد که زمان جدایی مسیر سهم‌های مختلف از یکدیگر آغاز شده باشد. شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با یک افزایش ۰۴۷ درصدی همراه شد و در محدوده ۲.۲۱۲ میلیون واحدی قرار گرفت و در سمت دیگر همچنان شاهد روند بهتری برای نماگر کوچک‌های بازار هستیم به طوری که شاخص هم‌وزن توانست با ثبت رشد ۱.۶۸ درصدی، عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد. ارزش معاملات خرد سهام که این روزها در سطوح بسیار بهتری از قبل قرار گرفته است، امروز عدد ۱۶۲۷۶ میلیارد تومان را به ثبت رساند و از طرفی شاهد ورود پول ۱۰۶۵ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی به چرخه سهام بودیم.

در شمارش معکوس امروز همراه با علیرضا قدرتی، کارشناس ارشد بازار سرمایه، به بررسی رفتار مدیران دارایی در این روزهای بورس تهران پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • شاهین IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    ببخشید برنامه ی 22 م بارگذاری نمیشه؟
  • اصی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    بورس در دست دولت است و تکرار سال ۹۹ حتمیست

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین ویدیوها