۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
قیمت پژو ۲۰۷ میلیاردی شد + لیست قیمت خودروها

باتوجه به تغییرات قیمت دلار در روزهای اخیر و تصمیمات جدید درباره تغییر قیمت کارخانه‌ای خودروها، روند قیمت خودروها در بازار با تغییرات زیاد مواجه است و قیمت برخی خودروها با افزایش ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومانی همراه بوده‌اند.

فردای اقتصاد: بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش عجیب قیمت خودروهای پژو است به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ امروز با ۱۱ میلیون افزایش به ۵۵۱ میلیون تومان رسید و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با ۱۴ میلیون افزایش به ۵۷۶ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۵ میلیون تومان افزایش به ۵۹۹ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با ۳۰ میلیون تومان افزایش به ۹۳۲ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۲۰ میلیون تومانی به قیمت ۹۰۳ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۲۲ میلیون تومان افزایش به ۷۱۳ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۱۴ میلیون تومان افزایش به ۷۲۷ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 مدل ۱۴۰۱ امروز با ۱۵ میلیون تومان افزایش به ۶۶۴ میلیون تومان و پژو پارس TU5 LX مدل ۱۴۰۰ نیز با افزایش ۱۲ میلیون تومانی به ۶۵۰ میلیون تومان رسید.

در همین رابطه بخوانید: قیمت پراید همچنان بالا می‌رود / افزایش قیمت پژو رکورد شکست

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 33
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    مردم در تمام دنیا نسبت به درآمدشان خرید می کنند . یک کارگر یا کارمند نگون بخت چندسال کار کند تا بتواند این اسباب بازی را بخرد .

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها