۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
پراید دوباره گران شد / پژو و دنا میلیاردی شدند + لیست قیمت خودروها

باتوجه به تغییرات قیمت دلار در روزهای اخیر و تصمیمات جدید درباره تغییر قیمت کارخانه‌ای خودروها، روند قیمت خودروها در بازار با تغییرات زیاد مواجه است و قیمت برخی خودروها با افزایش ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومانی همراه بوده‌اند.

فردای اقتصاد: بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش عجیب قیمت خودروهای پژو است به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ امروز با ۲۱ میلیون افزایش به ۵۷۲ میلیون تومان رسید و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با ۲۲ میلیون تومان افزایش به ۵۹۸ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۳ میلیون تومان افزایش به ۶۲۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با ۳۶ میلیون تومان افزایش به ۹۶۸ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۳۴ میلیون تومانی به قیمت ۹۳۷ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما مدل ۱۴۰۰ به یک میلیارد و ۲۹ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۲۸ میلیون تومان افزایش به ۷۴۱ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۲۷ میلیون تومان افزایش به ۷۵۵ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 مدل ۱۴۰۱ امروز با ۲۶ میلیون تومان افزایش به ۶۹۰ میلیون تومان و پژو پارس TU5 LX مدل ۱۴۰۰ نیز با افزایش ۲۵ میلیون تومانی به ۶۷۵ میلیون تومان رسید.

پراید و تیبا هم گران شدند

در بین خودروهای پراید، مدل ۱۱۱ آن امروز بدون تغییر با قیمت ۳۵۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد و مدل ۱۳۱ آن نیز بدون تغییر با همان ۳۳۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۵۱ نیز افزایش قیمت داشت به طوری که مدل ۱۴۰۱ آن با ۱۱ میلیون تومان افزایش به ۳۱۱ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با ۱۰ میلیون تومان افزایش به ۲۹۸ میلیون تومان رسید.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که تیبا صندوق‌دار SX مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۱۴ میلیون تومانی به ۳۸۳ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با ۱۲ میلیون افزایش به ۳۷۱ میلیون تومان رسیده‌ است.

کوییک اتوماتیک نیم میلیاردی شد

خودروی کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۴ میلیون تومانی به ۳۸۳ میلیون تومان رسید و کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با افزایش ۱۲ میلیون تومانی به ۳۹۵ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به ۴۸۷ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با افزایش ۱۸ میلیون تومانی به ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

افزایش نجومی قیمت خودروی دنا و سمند

خودرو دنا نیز امروز گران شد به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۷۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۷۹۹ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۷۷۹ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ امروز با ۳۸ میلیون تومان افزایش به یک میلیارد تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۹۴۰ میلیون به ۹۷۴ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای سمند نیز افزایش قیمت را شاهد بودیم به‌طوری که قیمت سمند LX EF7 مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۲۲ میلیون تومانی به ۶۰۲ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۲۸ میلیون تومان افزایش به ۶۲۸ میلیون تومان رسید.

منبع: قیمت‌ها دیوار

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha