۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
۸ راه برای اینکه کارفرمای جدیدتان تحسینتان کند

فردای اقتصاد: هر چند وقت یکبار، یک عضو جدید تیم، مدیر مجموعه را شگفت‌زده می‌کند و تحسین او را بر می‌انگیزد. این کارمندان جدید خواه به این دلیل که با اشتیاق به یک پروژه مهم وارد می‌شوند، خواه بازخوردهای مفید خود را در مورد یک فرآیند ناکارآمد به اشتراک می‌گذارند یا حتی به سادگی پرسش‌های بزرگی می‌پرسند، راه‌های خلاقانه‌ای برای تحت تأثیر قرار دادن مدیر خود و تثبیت سریع خود در موقعیت‌های جدید پیدا می‌کنند.

اعضای شورای کارآفرینان جوان نشریه فوربس به عنوان رهبران کسب و کار، در طول سال‌ها افراد جدید زیادی را به تیم‌ها وارد  و آن‌ها را استخدام کرده‌اند. آنها روش‌های مؤثری را که دیده‌اند کارمندان جدید برای پرش مستقیم به نقش‌های جدید خود از آن استفاده می‌کنند را پیشنهاد کرده‌اند:

  1. سعی کنید بینش‌های جدید و متفکرانه ارائه کنید: اعضای جدید تیم که متفکرند و دیدگاههای جدیدی با خود برای شرکت به ارمغان می آورند همیشه از سایرین متمایز می شوند.
  2.  آنچه را که انجام می دهید مستند کنید. تجربه نشان داده است یک عضو جدید تیم که همه آنچه را که تیم انجام می دهد مکتوب و مستند می کند، تاثیر خوبی از خود برجای می گذارد.
  3. در انجام وظایف خارج از مسئولیت شما کمک کنید. یک مدیر هرگز عضو جدیدی را که خارج از محدوده وظایفش مسئولیتهای بیشتری بر عهده می گیرد را فراموش نمی کند.
  4. دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. معمولا  افراد به اشتباه تصور می کنند که اگر دانسته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند برتری نسبی خود را از دست می دهند در حالیکه قضیه برعکس است و این کار از توانمندی بالای آنها حکایت خواهد دااشت.
  5. در فرصت های آموزشی شرکت کنید. اگر می خواهید مدیر خود را تحت تاثیر قرار دهید، در همه برنامه های آموزشی شرکت کنید و در جلسات آن ها فعالانه پرسش های خود را مطرح کنید.
  6. فعالانه برای کار داوطلب شوید. پیش از آنکه برای کاری از شما درخواست شود، خودتان بصورت داوطلبانه برای کمک داوطلب شوید این کار نشان می دهد که شما نسبت به جایگاه خود واقفید و برای ارتقای تیم همدلی دارید.
  7. قابل دسترس و قابل اعتماد باشید. معمولا کارمندان جدید احساس انزوا می کنند و حس می کنند در جای خود قرار نگرفته اند اما برقراری درست ارتباط این مشکل را حل می کند و حس خوبی به دیگران القا می کند. یک راه آن این است که خود را برای انجام کارها در دسترس قرار دهید و پروژه ها را تا به انتها کامل کنید. 
  8. به طور کامل کسب و کارتان و نقش خود را در آن درک کنید. اگر یک کارمند جدید هستید، در اوایل کار خود (یا در حالت ایده آل قبل از اولین روز کار) زمانی را اختصاص دهید تا واقعاً بفهمید که آن کسب و کار چگونه کار می کند، چشم انداز و استراتژی آن چیست و چگونه نقش شما در ایجاد این چشم انداز مناسب است.

منبع: فوربس

مترجم: شادی آذری حمیدیان

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار