۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
این شاسی بلند جدید ۹۰۰ میلیون تومان! + عکس

چانگان CS۳۵ پلاس که یکی از گزینه‌های قطعی برای واردات است، به تازگی تعیین قیمت شده است. قیمت تمام شده CS۳۵ پلاس از درب گمرک ۹۰۰ میلیون تومان بوده که با توجه به اعمال هزینه‌هایی مثل مالیات بر ارزش افزوده و همچنین در نظر گرفتن سود ۱۷ درصدی، به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خواهد رسید.

خبرآنلاین: مسئولان بر این نکته تاکید داشتند که قیمت کارخانه این خودرو بیشتر از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نخواهد بود که باید دید پس از عرضه و واردات محموله‌های دیگر، همین قیمت را حفظ خواهند کرد یا نه.

چانگان CS۳۵ پلاس پس از مدل CS۱۵ دومین کراس‌اور چانگان به حساب می‌آید که نسل قبل آن در سایپا مونتاژ می‌شد.تغییرات نسبتا زیادی در این خودرو نسبت به نسل قبل دیده می‌شود.

طراحی کلی خودرو متناسب با زبان طراحی محصولات چانگان است.

در نمای جلویی شاهد استفاده از چراغ متصل هستیم.گرافیک دیلایت خودرو شکلی رادیکالی دارد و این رادیکالی بودن در قسمت پایینی سپر هم دیده می‌شود.چراغ اصلی در پایین‌ترین قسمت قرار دارد.

جلوپنجره خودرو با عناصر پازلی و چندضلعی شکل تزئین شده که نمای اسپرتی را ایجاد کرده است.

نمای پشتی CS۳۵ پلاس هماهنگی خوبی با قسمت جلویی دارد.چراغ متصل با همان گرافیک در این قسم دیده می‌شود.نوشته‌های زیاد و طولانی پایین درب صندوق عقب فاقد جذابیت است.

در دیفیوزر خودرو شاهد استفاده از دو اگزوز اسپرت هستیم.

نمای کناری دارای برجستگی‌ها و عمق‌هایی است که خودرو را عضلانی‌تر نشان می‌دهد.در تیپ ۳ شاهد استفاده از رینگ اسپرت ۱۸ اینچی هستیم.

کابین CS۳۵ پلاس فرم و شکل مدرنی دارد.فرمان D کات، دو نمایشگر کنار هم و سبک کشیده دریچه تهویه هوا از عناصر جذاب فضای داخلی هستند.

هر دو تیپ ۲ و ۳ که قرار است وارد ایران شوند، دارای امکانات استاندارد مثل سنسور نور، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، آینه تاشو برقی با گرمکن، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، نمایشگر ۱۰ اینچی، تنظیم دستی صندلی‌های جلو، فرمان برقی، ترمز پارک برقی، دو ایربگ، کروز کنترل، اتوهلد، کنترل سرعت در سرازیری، کمکی حرکت در سربالایی و... است.

سقف پانوراما، دوربین جانبی سمت راست، تهویه اتوماتیک و ایربگ پرده‌ای از امکانات تیپ ۳ هستند.

پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو GDi و ۴ سیلندر در هر دو تیپ ۱۵۵ اسب‌بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.گیربکس دوکلاچه اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

تولید و مونتاژ این خودرو با مدل ۲۰۲۲ توسط سایپا در آینده آغاز خواهد شد.

این شاسی بلند جدید ۹۰۰ میلیون تومان؟ + عکس

این شاسی بلند جدید ۹۰۰ میلیون تومان؟ + عکس

این شاسی بلند جدید ۹۰۰ میلیون تومان؟ + عکس

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 54
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • آرش IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    تا مثل انسان به مردم با قیمت واقعی ماشین نفروشند این حرفها همه کشک هم نیست . قیمت‌ها رو چند برابر در نظر باید گرفت
  • نظام شعبانی پور IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    تادو سه ماه پیش می گفتید این ماشین تو کشورهای حاشیه خلیج فارس 350 میلیون ارزش دارد اون هم فول آپشن، حالا چی شد به ما ایرانی ها رسید شد 900 میلیون، تو رو خدا بس نیست این همه دزدی.

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها