۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
وزیر بعدی دولت رئیسی هم استیضاح می‌شود؟

وزیر اقتصاد هم در آستانه استیضاح قرار گرفت.

تسنیم: حاجی‌دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اقتصادی گفت: با توجه به اینکه طراحان استیضاح آقای خاندوزی از جمله بنده از توضیحات وزیر اقتصاد قانع نشدیم، در صورتی که تا فردا صبح این طرح حد نصاب داشته باشد، توسط هیئت رئیسه اعلام وصول می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اقتصادی گفت: با توجه به اینکه طراحان استیضاح آقای خاندوزی از جمله بنده از توضیحات وزیر اقتصاد قانع نشدیم، در صورتی که تا فردا صبح این طرح حد نصاب داشته باشد، توسط هیئت رئیسه اعلام وصول می‌شود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس مبنی بر استیضاح وزیر اقتصاد که در کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد گفت: با توجه به اینکه سه طرح استیضاح جداگانه از سوی بنده، آقای علی‌اصغر خانی و آقای آصفری مطرح شده بود، ما سه نفر به شکل مجزا نقطه نظرات خود را در حضور آقای خاندوزی بیان کردیم.

وی افزود: پس از سخنان ما، آقای خاندوزی نیز طی اظهاراتی از عملکرد خود دفاع کرد ولی با این وجود بنده از توضیحات ایشان قانع نشدم و تصریح کردم که این توضیحات زمانی قانع کننده است که آثار مثبت اقدامات وزارت اقتصاد برای مردم در زندگی روزمره‌شان قابل لمس باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:‌ نهایتاً گزارش نشست امروز جمع‌بندی و به هیئت رئیسه مجلس ارجاع می‌شود و در صورتی که تا فردا صبح تعداد متقاضیان هر یک از این سه طرح استیضاح از حد نصاب نیفتاده باشد، احتمالا در نشست علنی فردای مجلس، طرح اسیتضاح از آقای خاندوزی اعلام وصول می‌شود.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه استیضاحی که بنده و آقای آصفری مطرح کردیم هم‌اکنون زیر حدنصاب است، گفت: با این حال استیضاح آقای خانی همچنان با حدود 14 امضا دارای حدنصاب بررسی در صحن مجلس است. البته بر اساس تبصره یک ماده 134 آیین نامه داخلی مجلس این امکان وجود دارد که هر سه استیضاح به شکل یکپارچه و در قالب یک طرح به هیئت رئیسه ارجاع شود که در این صورت تعداد امضاها به حدود 30 امضا می‌رسد.

حاجی‌دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اقتصادی گفت: با توجه به اینکه طراحان استیضاح آقای خاندوزی از جمله بنده از توضیحات وزیر اقتصاد قانع نشدیم، در صورتی که تا فردا صبح این طرح حد نصاب داشته باشد، توسط هیئت رئیسه اعلام وصول می‌شود

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها