۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی چیست؟ + شرایط جدید ثبت نام

همه چیز درباره ثبت نام خودرو و تغییر خودرو در سامانه یکپارچه خرید خودرو www.esalecar.ir که باید بدانید.

سامانه یکپارچه عرضه خودرو، یک پلتفرم نوین است که برای خریداران خودرو و خودروسازان ایجاد شده است. این سامانه به خریداران و فروشندگان این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین و از طریق یک پلتفرم مرکزی، معاملات خودرو را انجام دهند.

هدف از این طرح تسهیل شرایط برای متقاضیانی است که در خودروهای پر تقاضای شرکت ایران خودرو ثبت نام نموده‌اند و موعد تحویل آنها در سال ۱۴۰۳ اعلام شده است در صورتی که تمایل داشته باشند می‌توانند از خودروهایی که امکان تحویل آنها در سال ۱۴۰۲ مهیا است انتخاب نمایند. (با انتخاب پنج اولویت)

در همین رابطه بخوانید: مراحل ثبت نام دومین طرح یکپارچه فروش خودرو + مبلغ اولیه

به اطلاع متقاضیان خودروهای داخلی که اولویت تخصیص خودروی آنها سال ۱۴۰۳ در سامانه درج گردیده است می‌رساند، طرح تغییر خودرو فقط برای متقاضیانی که نوبت آنها سال ۱۴۰۳ است با شرایط مندرج در اطلاعیه، از عصر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ در سامانه ثبت نام و تغییر خودرو www.esalecar.ir آغاز خواهد شد.

در این سامانه، تمامی اطلاعات مرتبط با خودروهای موجود در بازار جمع‌آوری شده و به صورت یکپارچه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. از این رو، خریداران از تنوع بیشتری در انتخاب خودروها و قیمت‌های بهتری برخوردار می‌شوند و تأمین‌کنندگان نیز به دسترسی آسان‌تر به بازار و افزایش فروش خودرو خود می‌رسند.

همچنین، در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، خریداران می‌توانند با استفاده از امکاناتی مانند جست‌وجوی پیشرفته، مقایسه مدل‌های مختلف خودرو و مشاهده نظرات کاربران، خودرویی را که بهترین گزینه برایشان است، انتخاب کنند.

در این سامانه، تأمین‌کنندگان نیز می‌توانند با ارائه اطلاعات دقیق و کامل درباره خودروهای خود، بازار خودرو را بیشتر فعال کنند و فروش خودروهای خود را افزایش دهند.

در کل سامانه یکپارچه عرضه خودرو، یک پلتفرم نوین است که به شرکت‌های خودروسازی کمک می‌کند تا فرآیند عرضه خودروهای جدید را بهبود بخشند و بیشترین سود را از فروش خودروهای خود ببرند. این سامانه از فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند و به کمک آن، شرکت‌های خودروسازی قادر خواهند بود تا به صورت هوشمند و بهینه، محصولات خود را به بازار عرضه کنند.

سازوکار تغییر خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی:

در ابتدا متقاضی باید گزینه ویرایش سفارش خود را انتخاب نماید تا خودرو قبلی حذف گردد.

پس از ویرایش سفارش برای هر متقاضی از سبد محصولات اعلامی در سایت، امکان انتخاب پنج اولویت میسر است.

بدیهی است با توجه به امکان تکمیل ظرفیت، در صورتی که متقاضی هرپنج اولویت را انتخاب نماید، امکان تحویل خودرو در سال ۱۴۰۲ میسر می‌شود.

تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس اولویت انتخابی مشتری و رتبه اولیه در سامانه انجام می‌گیرد.

زمان بندی طرح: از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ سایت به مدت ۵ روز تا مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ امکان اتخاب اولویت برای متقاضی وجود دارد و پس از بررسی نتایج متعاقبا بر روی سامانه قابل رویت است.

شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو
شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 30
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    لطفا طرح دوم ثبت نام رو زودتر بذارین،چقدرمامنتظرموندیم واقعا ما نیازبه ماشین داریم مرحله اول که شرمنده خانواده م شدم بخاطر اشتباه بانک،مرحله دوم رو زودتربذارین وخودروهای رانا پلاس وتارا دستی وشاهین وکوییک وساینا اس هم جز خودزوهای مرحله دوم بذارین .باتشکر
    • علی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      چشم حتما

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها