۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
پله برقی‌های تهران صدای شورای شهر را درآورد / آزار مردم را پایان بدهید

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله وضعیت نامناسب پله‌های برقی و همچنین انتقاد به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی پرداختند.

تسنیم: یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران آغاز شد.

آزار و اذیت مردم را پایان بدهید!

مهدی چمران در ابتدای جلسه با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به سوریه پس از ۱۲ سال گفت: در این سفر قراردادهای خوبی منعقد شد و اثرات خوبی را در آینده خواهد داشت.

وی با انتقاد از برگزاری مجدد نمایشگاه کتاب در محل مصلی گفت: بارها به این مسئله انتقاد کرده‌ایم و این سوال مطرح می‌شود که چرا مسئولان حاضر به برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل نمایشگاه شهر آفتاب نیستند و نمایشگاه شهر آفتاب چه بدی دارد که آنها حاضر نیستند اینگونه نمایشگاه‌ها را در شهر آفتاب برگزار کنند؟

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: قطعاً نمایشگاه کتاب در روزهای آینده مشکلاتی را برای شهروندان در این منطقه خواهد داشت و شاهد افزایش بار ترافیکی در این محل خواهیم بود.

چمران محل نمایشگاه مصلی را فرسوده و پرترافیک عنوان کرد و گفت: قطعاً می‌خواهند با برگزاری این نمایشگاه‌ها مردم را زجر بدهند و این هشدار را ما از همین الان می‌دهیم که شاهد بار ترافیکی در محل برگزاری نمایشگاه کتاب خواهیم بود و انتظار داریم که آزار و اذیت مردم به پایان برسد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در شهر موجب آزار مردم خواهد شد و ما به جای اینکه مشکلات و آزار مردم را کاهش بدهیم به دنبال افزایش آزار و اذیت هستیم؟!

رئیس شورای شهر تهران همچنین افتتاح نوزدهمین نمایشگاه گل و گیاه را در محل بوستان گفت‌وگو فرصت مغتنمی برای شهروندان و خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه بسیار مناسب تدارک دیده شده است و شهروندان می‌توانند از این نمایشگاه استفاده کنند.

تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری تهران

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری تهران گفت: انتظار ما این است که این موضوع تسریع شود چرا که ما با نیروی حجمی زیادی در شهرداری تهران روبه‌رو هستیم.

وی با اشاره به گلایه‌های متعدد از سوی نیروهای شهرداری تهران تصریح کرد: در برخی از شرکت‌ها از جمله شهربان، سازمان پسماند شهرداری تهران و شرکت خودروسرویس هنوز ورود جدی به تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری تهران نشده است و باید این مسئله هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

پیرهادی گفت: نکته بعدی اینکه حدود ۳۵ نفر از نیروهای دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تهران نیز هنوز تبدیل وضعیت نشده‌اند به طوری که این موضوع به دوره چهارم شورا بر می‌شود و انتظار ما این است که منابع انسانی شهرداری تهران این موضوع را پیگیری بکند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها