۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
تشکیل قرارگاه «ولایت» برای تورم!/ ماجرا چیست؟

جلسه قرارگاه ثبتی "ولایت" با هدف مهار تورم و رشد تولید در حوزه مأموریت‌ها و خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور مدیران اصناف و اتاق بازرگانی برگزار شد.

میزان:  اولین جلسه قرارگاه ثبتی "ولایت" با هدف مهار تورم و رشد تولید در حوزه مأموریت‌ها و خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور مدیران اصناف و اتاق بازرگانی برگزار شد.

در این نشست صمیمی که با حضور حسن بابایی رئیس سازمان ثبت، معاونین و مدیران کل ستادی و جمعی از فعالان اقتصادی، بازرگانان مدیران اصناف و اتاق بازرگانی برگزار شد، درخواست ها، موانع و مشکلات ثبتی بر سر راه تولید و تجارت بررسی و تصمیمات لازم جهت فعالیت هدفمند این قرارگاه تا حصول نتایج لازم اخذ شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این جلسه با اشاره به اینکه سازمان ثبت اولین دستگاهی بود که بلافاصله بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری و اعلام شعار سال، با صدور بخشنامه‌ای تخصصی به تمامی معاونت‌ها و ادارات کل ستادی و استانی خواستار اتخاذ تدابیر کاربردی و رفع موانع ثبتی در این زمینه شد، اظهار کرد: در تعامل با مدیران و مسئولین عالی رتبه کشوری مرتبط با امر تولید و مسائل اقتصادی، تشکل‌های تخصصی و صنفی و پارک‌های علم و فناوری، از آن‌ها خواسته ایم هرگونه مشکل و مانع ثبتی بر سر راه تولید و نوآوری را به این سازمان اعلام تا راهکارهای رفع آن به صورت کشوری و در قالب بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های لازم صادر و پیگیری شود.

نمایندگان تولیدکنندگان و بازرگانان و تشکل‌های صنفی نیز در اولین جلسه قرارگاه "ولایت"، مشکلات، مسائل و پیشنهاداتی جهت تسهیل و تسریع در برخی از مسائل ثبتی و لزوم همراهی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کردند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها