۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
تصمیم گیرنده اصلی و واقعی مناطق آزاد کیست؟

«حجت عبدالملکی» پس از استعفا در وزارت کار، بر صندلی دبیری شورای عالی مناطق آزاد تکیه زد. چراکه در حوزه استحفاظی‌اش که حالا ذیل وزارت اقتصاد قرارگرفته، حتی برای انتخاب مدیران مناطقش هم باید از وزیر اقتصاد اجازه بگیرد و امضای او پای نامه‌هایش حک«حجت عبدالملکی» پس از استعفا در وزارت کار، بر صندلی دبیری شورای عالی مناطق آزاد تکیه زد. چراکه در حوزه استحفاظی‌اش که حالا ذیل وزارت اقتصاد قرارگرفته، حتی برای انتخاب مدیران مناطقش هم باید از وزیر اقتصاد اجازه بگیرد و امضای او پای نامه‌هایش حک شود.

روزنامه تعادل: این مدیر جوان به نظر می‌رسد، در مناطق آزاد هم چندان خوش اقبال نبوده، چراکه در حوزه استحفاظی‌اش که حالا ذیل وزارت اقتصاد قرارگرفته، حتی برای انتخاب مدیران مناطقش هم باید از وزیر اقتصاد اجازه بگیرد و امضای او پای نامه‌هایش حک شود.

سکاندار مناطق آزاد را نه حجت عبدالملکی بلکه وزیر اقتصاد دانسته و از دخالت‌های این وزیر و بی‌اختیاری عبدالملکی نوشته است.

«حجت عبدالملکی» پس از استعفا در وزارت کار، بر صندلی دبیری شورای عالی مناطق آزاد تکیه زد. همان صندلی که لابی‌های قوی پشت پرده از زیر پای «سعید محمد» کشیدند. عبدالملکی که به دلیل حواشی که برای او در وزارت کار ایجاد شد، سعی کرد در همین چندماهی که سکان مناطق آزاد را به دست گرفته، حضور کم‌رنگ‌تری در رسانه‌ها داشته باشد.

روزنامه تعادل در بخش دیگری از این گزارش افزوده است: اما این مدیر جوان به نظر می‌رسد، در مناطق آزاد هم چندان خوش اقبال نبوده، چراکه در حوزه استحفاظی‌اش که حالا ذیل وزارت اقتصاد قرارگرفته، حتی برای انتخاب مدیران مناطقش هم باید از وزیر اقتصاد اجازه بگیرد و امضای او پای نامه‌هایش حک شود. به عبارتی حکایت همان «دو پادشاه در یک اقلیم نگنجد است.» هرچندتصور براین بود که با رفتن محمد و آمدن عبدالملکی، وزیر اقتصاد در هماهنگی بیشتری با مدیر جدید مناطق آزاد گام بردارد، اما شواهد وقرائن و شنیده‌ها حاکی از این است که خاندوزی همچنان یکه تاز میدان است، بدون آنکه به کسی هم پاسخگو باشد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها