۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
حجم سرمایه‌گذاری رمزارزها در ایران چقدر است؟

حدودا ۵ میلیون نفر کاربر مستقیم در صنعت رمزارز در ایران وجود دارد. این عدد با در نظر گرفتن کاربرانی که در صرافی‌های خارجی فعال هستند بیشتر خواهد اما قسمت قابل توجه، ارزش معاملات این حوزه در ایران و جهت دهی آن است.

فردای اقتصاد: حدودا ۵ میلیون نفر کاربر مستقیم در صنعت رمزارز در ایران وجود دارد. این عدد با در نظر گرفتن کاربرانی که در صرافی‌های خارجی فعال هستند بیشتر خواهد اما قسمت قابل توجه، ارزش معاملات این حوزه در ایران و جهت دهی آن است.

عباس آشتیانی، مدیرعامل انجمن بلاکچین، در گفتگو با فردای اقتصاد گفت، بعد از مدت‌ها بحث و گفتگو و موانع مقابل قانون‌گذاری حوزه رمزارزها به نظر می‌رسد اینماد قدمی به سمت بهتر کردن شرایط این صنعت و تسهیل روند به رسمیت بخشیدن آن است. اینماد هرچند به این بازار و کسب وکارها به طور کامل رسمیت نمی‌بخشد اما روال دریافت مجوز را در آینده می‌تواند تا حدی بهبود بخشد. همراهی بانک مرکزی با بخش خصوصی، انجمن فین‌تک و انجمن بلاکچین قدم مساعدی در قانون‌گذاری این حیطه خواهد بود.

آشتیانی در مورد چشم‌انداز صنعت کریپتوکارنسی در ایران گفت، با تحولات ایجاد شده و افزایش امنیت در کسب وکارهای رمزارز ایرانی، که شامل پلتفرم‌های مبادلات رمزارز می‌شود، می‌توان انتشار داشت که این کسیب وکارها وسعت یابند و به کشورهای دیگر نیز راه یابند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار