۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
لزوم توسعه همکاری های سازنده ورق خودرو و بانک رفاه کارگران

مدیر امورشعب بانک رفاه کارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه همکاری ها و تعاملات مالی با شرکت های مولد و پیشرو، برنامه اصلی این بانک است.

به گزارش فردای اقتصاد و به نقل از روابط عمومی ورق خودروچهارمحال و بختیاری، مدیر امورشعب بانک رفاه کارگران استان چهارمحال و بختیاری به همراه تنی چند از مدیران این بانک طی نشستی با مدیر عامل ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در مورد  توسعه همکاری ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو ابراز در نشست یاد شده، تاکید کرد: تعاملات مثبت وهمکاری های سازنده شرکت ورق خودرو و بانک رفاه کارگران توسعه یابد.

فرهاد گودرزی مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست، تعاملات مالی با شرکت های صاحب نام، مولد و تاثیرگذار دراقتصاددر راستای توسعه صنعت و اقتصاد کشور را از برنامه های اساسی و بنیادین مدیریت بانک رفاه کارگران عنوان کرد وافزود: این بانک معتقد است که رشد تولید و مهار تورم که درسال جدید ازسوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرارگرفته، بدون تعاملات مثبت سیستم بانکی امکان پذیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: همکاری با مجموعه های موفق انگیزه ای دوچندان رابرای  توسعه و گسترش همکاری ها ایجاد می کند  و بانک رفاه برای توسعه همکاری ها وتعاملات هرچه با شرکت ورق خودرو آمادگی کامل  دارد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار