۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
چهره‌ها/ روایت ۴۰ سال مدیریت در اقتصاد ایران؛ مهدی کرباسیان تجربیات مدیریتی خود را بازگو می‌کند

از معدود مدیران اقتصادی است که در همه دولت‌ها صاحب سمت بوده و روی صندلی پست‌های مدیریتی و تصمیم‌سازی عمدتا اقتصادی نشسته است.

مهدی کرباسیان چهل سال از ۴۳ سال گذشته را روی صندلی پست‌های مدیریتی و تصمیم‌سازی عمدتا اقتصادی نشسته است. او از معدود مدیران اقتصادی است که در همه دولت‌ها صاحب سمت بوده است. وی در بهمن ماه سال گذشته با حضور در استودیوی «فردای اقتصاد» خاطرات و تجربیات مدیریتی خود را برای ثبت در تاریخ بازگو کرد.

این برنامه در چارچوب برنامه چهره‌ها (گفت‌وگو با چهره‌های شاخص فکری، کارآفرینی و سیاستگذاری) در بهمن ماه سال گذشته ضبط شده است.

نسخه صوتی این گفتگو را اینجا بشنوید:

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ناصرابراهیمی GB ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    جناب آقای دکتر مهدی کرباسیان یک مدیر مردمی باتقوا کاردان بود عمده علت اینکه کلیه کسانی با ایشان کار کردند شیفته ایشانندعلاوه بر اینکه دانش و تخصص مسئولیتی که قبول میکرد داشت اخلاق نیکویی داشت به نظرات کارشناسان دقیق توجه میکرد اهل باند بازی نبودواخلاق خوب یعنی همه چیز پیامبر اکرم ص فرمود من مبعوث شد
  • حیدر محمودی RU ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    با سلام در این مصاحبه موردی که بیش از همه چیز نمود داشت ، صداقت، صراحتو اخلاص جناب کرباسیان بود که در کلیه موارد سعی بر بیان واقعیات و به دور از خود نمایی و خود ستائی بود. یکی دیگر از موارد برجسته در این مصاحبه اعتقاد جناب آقای کرباسیان به شور ومشورت ورایزنی با پیش کسوتان بود ، فضا برای ابراز نظ
  • mehran IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    عالی بود لذت بردم کاش کشورمون به فامیل بازی و خاله بازی راه پیدا نمی کرد
    • محمد محققى GB ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      به عنوان عضوكوچكى ازسازمان گمرك درزمان رياست جناب دكترمهدى كرباسيان،ايشان مديرى مدبر،هدفمند،توسعه گرا،نوانديش،عاشق خدمت به مردم وتوليد،دارابودن هنرذاتى وعلم مديريت وشجاعت تصميم گيرى دراجرا.
  • پژمان افشین پور FR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    افتخار درس آموزی از ایشان را در مدت کوتاهی داشتم. مدیری با تجربه، فرهیخته، سراسر فروتنی و مهربانی
  • محمدرضاعطاآبادی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    بادرود بی تردیدوبراساس مدیریت همه جانبه نگر،مترقی،بروزواعتمادوتکیه به نیروی انسانی شایسته،درزمان ریاست برسازمان گمرک ایران واعتلای این سازمان،جناب آقای مهدی کرباسیان شاخص ترین وبهترین مدیر بعدازانقلاب گمرک ایران بوده است.

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار