برنامه کامل بورسان ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

نیاز بورس به محرک صعودی جدید

حمیدرضا ملکوتی‌خواه، روح‌الله فرهادی و مهدیه علیجانی؛ کارشناسان بازار سرمایه
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
نیاز بورس به محرک صعودی جدید

بورس امروز در حالی کار خود با رنگ سرخ به پایان رساند که در ابتدا شاهد روند مثبتی در معاملات سهام بودیم و انتظار می‌رفت که به دلیل گزارش‌های سالانه خوبی که اکثر شرکت‌ها منتشر کرده‌اند، تقاضا قدرت قابل توجهی در بازار امروز داشته باشد.

فردای اقتصاد: بورس امروز در حالی کار خود با رنگ سرخ به پایان رساند که در ابتدا شاهد روند مثبتی در معاملات سهام بودیم و انتظار می‌رفت که به دلیل گزارش‌های سالانه خوبی که اکثر شرکت‌ها منتشر کرده‌اند، تقاضا قدرت قابل توجهی در بازار امروز داشته باشد. شاخص کل بورس در انتهای بازار امروز با یک کاهش یک درصدی همراه شد و در محدوده ۲.۲۹۸ میلیون واحدی قرار گرفت. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن که تلاش بسیاری برای حفظ محدوده مثبت قرار داده بود، در نهایت افت ۰.۵۴ درصدی تجربه کرد تا در اکثر صنایع شاهد معاملاتی منفی باشیم. ارزش معاملات خرد سهام نیز در بازار امروز با ثبت عدد ۱۳۶۲۱ میلیارد تومانی، تغییر چندانی نسبت به روزهای قبل نداشت و از سمت دیگر شاهد خروج پول ۸۴۴ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

در بخش اول برنامه امروز همراه با حمیدرضا ملکوتی‌خواه، کارشناس بازار سرمایه، به مرور بورس امروز و پیش بینی مسیر آن پس از انتشار صورت‌های مالی شرکت‌ها پرداختیم.

در بخش دوم برنامه همراه با روح‌الله فرهادی، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی روند سیاستگذاری‌های اخیر در بورس کالا پرداختیم.

در بخش سوم برنامه نیز همراه با مهدیه علیجانی، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی آخرین معاملات صورت گرفته در بورس کالا طی هفته گذشته پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • احمد فیضی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    با سلام و تشکر از برنامه خوبتون، از وقتی که برنامه بورسان از سایت فردای اقتصاد قابل دریافت شده، من بسیاری از برنامه ها را به دلیل حجم بالا و نداشتن نسخه صوتی از دست دادم، قبلا نسخه صوتی را با گوشی و در حالت صفحه خاموش استفاده میکردم و یا نسخه تصویری با حجم پایین را دانلود میکردم،
  • ساسان IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    با سلام لطفا نسخه صوتی هم اضافا کنید
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    سلام ممنون از برنامه خوبتون،لطفا از یه کارشناس استفاده کنید که بتونه حرفشو رک بگه