برنامه کامل بورسان ۰۳ خرداد ۱۴۰۲

نقش پول هوشمند در ریزش بورس

پیام الیاس‌کردی، کارشناس بازار سرمایه و احسان طاهری، عضو تحریریه فردای اقتصاد
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
نقش پول هوشمند در ریزش بورس

معاملات بورس تهران در آخرین روز کاری هفته نیز با رشد شاخص‌های اصلی بازار دنبال شد. شاخص کل بورس تهران با افزایش ۰.۶۵ درصدی به محدوده دو میلیون و ۳۴۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز ۰.۲۲ درصد افزایش ارتفاع داد.

فردای اقتصاد: معاملات بورس تهران در آخرین روز کاری هفته نیز با رشد شاخص‌های اصلی بازار دنبال شد. شاخص کل بورس تهران با افزایش ۰.۶۵ درصدی به محدوده دو میلیون و ۳۴۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز ۰.۲۲ درصد افزایش ارتفاع داد. در پایان معاملات امروز ۵۳ درصد از سهام با افت قیمت مواجه شدند و در مقابل شاهد رشد قیمت ۴۷ درصد از نمادها بودیم. ارزش معاملات خرد سهام امروز نیز چنگی به دل نمی‌زد و رقم ۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی را نشان می‌داد. ضمن اینکه شاهد خروج ۱۲۷ میلیارد تومانی سرمایه‌های خرد از جریان دادوستد سهام بودیم.

در بخش اول برنامه امروز همراه با پیام الیاس‌کردی، کارشناس بازار سرمایه به مرور وضعیت بازار سهام و پیش‌بینی روند آتی آن پرداختیم.

در بخش دوم نیز میزبان احسان طاهری، عضو تحریریه فردای اقتصاد بودیم و وضعیت بازار بین بانکی و سرنوشت نرخ بهره در ایران مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    سهام عدالت آزادشده من یازده میلیون برام آمده
  • م.خداجو IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    درود بر شما / بنده چند روز قبل خدمتتون عرض کردم اينقدر نگویید بحران خودساخته، حالا مهندس الیاس کردی این نظریه رو تایید کردند. بنظرم این پول هوشمند متعلق به یه شرکت سرمایه‌گذاریه که بورسی نیست و اکثر سهامش در این مدت بیش از ۲ برابر رشد کرده و اونقدر سهام ، قدرت مالی و سیاسی داره که کسی حریفش نمی شود.
  • م.خداجو IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    درود بر شما / مهدی جان خواهش می‌کنم در خصوص فروش حقوقی ها از هر شخص یا نهادی مسئول می باشد توضیح بخواین، اون از حقوقی بانکی ها و فراکاب در اول هفته و امروز هم حقوقی پتروشیمی و پالایشی / انگاری به صف خرید آلرژی دارند هر چی صف میشه و تقاضا میاد عرضه می کنند. ترس به بازار و سهامدار انداختن که نشد کار !
  • نوید IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    دیگه کارشناس درجه یک تو برنامتون نمیاد؟؟؟!!!
  • angel kh IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    شما خیلی عالی هستید
  • سید محمد هاشمی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    سلطان بورس ایران طحانی طحانی
  • 2m1400 IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    با سلام و سپاس از برنامه خوب بورسان. نه آقای کارشناس شما در دقیقه ۱۶ گفتید هیچ کارشناسی نتوانست دلیل آن را بگوید. چرا من در تحلیل هایم نوشتم و مستقیما هم نمی خوام به شرایط و وجوه آن اشاره کنم. بله دیگر امسال شماو دکتر ها نباید موج اف اصلاحی شدید یا موج های اصلاحی دولت ناکارآمد قبلی بگردند.
  • 2m1400 IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    با سلام . کارشناس دوم برنامتان خیلی خوب موضوع را رساند و امیدوارم مسولین برای این فرآیند ها اقدامات لازم را ایفاد نمایند. سپاس از بورسان و فردای اقتصاد