۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
پنجمین نمایشگاه خودرو تهران ۲۹ تیر ماه امسال برگزار می شود

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از ۲۹ تیر ماه به مدت ۴ روز در محل شهر آفتاب برگزار می شود.

به گزارش فردای اقتصاد، تاکنون اغلب شرکت های بزرگ تولید کننده خودرو داخلی در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند و به گفته مجری نمایشگاه در حاشیه این نمایشگاه نیز برنامه های ویژه ای برای متقاضیان این بخش برگزار خواهد شد.

پنجمین نمایشگاه خودرو از ۲۹ تیرماه تا ۱ مرداد ماه سالجاری در محل شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

به گزارش ستاد برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه خودرو تهران، سیدعلی اعتدالی رئیس ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران اظهار کرد: بزرگترین رویداد خودرویی کشور با حضور حداکثری شرکت های خودروساز و صنایع وابسته با هدف معرفی آخرین دستاوردهای صنعت خودرو کشور در فضایی بالغ بر 25هزارمتر مربع در نمایشگاه شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام نمایشگاه خودرو خاطر نشان کرد: با توجه به سیاست های نمایشگاه شهرآفتاب، پنجمین دوره نمایشگاه خودرو با رویکردی نوین برگزار خواهد شد به طوریکه علاوه بر حضور شرکت های خودروساز برنامه ریزی های لازم برای حضور شرکت های قطعه ساز داخلی و خارجی و شرکت های خدمات خودرویی نیز صورت گرفته است.

اعتدالی با اشاره به آغاز مکاتبات و مذاکرات با شرکت های خارجی افزود: درحال حاضر مذاکرات مثبتی با چند شرکت چینی و ترکیه ای صورت گرفته و امیدواریم با اتخاذ رویکردهای جدید شاهد حضور شرکت های بین المللی باشیم.

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران ۲۹ تیر برگزار می شود

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha