برنامه کامل بورسان ۰۶ خرداد ۱۴۰۲

بی‌تفاوتی بورس تهران به خبرهای برجامی

شاهرخ شریعتی و مهدیه عیلجانی؛ کارشناسان بازار سرمایه
۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
بی‌تفاوتی بورس تهران به خبرهای برجامی

بورس تهران در شروع هفته جاری معاملات نسبتا پرعرضه‌ای را تجربه کرد و نماگرهای تالار شیشه‌ای به صورت یکدست رنگ سرخ به خود گرفتند.

فردای اقتصاد: بورس تهران در شروع هفته جاری معاملات نسبتا پرعرضه‌ای را تجربه کرد و نماگرهای تالار شیشه‌ای به صورت یکدست رنگ سرخ به خود گرفتند. با این حال اما شرایط برای تمامی صنایع یکسان نبود و برخی از گروه‌ها توانستند با وجود قدرتی که فروشندگان در بازار امروز داشتند، روز بهتری را پشت سر بگذارند. شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری در نهایت با یک کاهش ۱.۴۸ درصدی همراه شد و به محدوده ۲.۳۱۱ میلیون واحدی بازگشت. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن نیز شرایط مشابهی را سپری کرد و شاهد کاهش ۱.۵۲ درصدی این نماگر به عنوان نماینده گروه‌ها و سهام کوچک بودیم. ارزش معاملات خرد سهام نیز همچون روزهای دیگر نتوانست با تغییر چشمگیری همراه شود و عدد ۱۱۲۷۸ میلیارد تومان را به ثبت رساند که این موضوعات در کنار خروج پول ۱۳۳۷ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی، روز نه چندان جالبی را برای اهالی بازار سرمایه رقم زد.

در بخش اول برنامه امروز همراه با شاهرخ شریعتی، کارشناس ارشد بازار سرمایه، به بررسی روند بازار سهام و شرایط تکنیکالی شاخص و صنایع پرداختیم.

در بخش دوم برنامه نیز همراه با مهدیه علیجانی، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی آخرین معاملات بورس کالا طی هفته گذشته پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م.خداجو IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    درود بر شما / منفی بودن بازار سرمایه و عدم واکنش به اخبار مثبت در دو روز کاری گذشته واسه همه مشخص بود، میخواستن ملت سهامشون رو در کف قیمتی واسه تامین نقدینگی ۸۵۰ هزار تومانی عرضه‌ اولیه عالیس بفروشند. اونوقت ۲۰۰ ه ت تخصیص یافت!؟ از فردا بازار مثبت و رو به بالا واسه اینکه ملت مانده ۶۵۰ رو خرید کنند.