۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
چه کنیم که دورکاری، ما را منزوی نکند؟

فردای اقتصاد: اگر با انزوای ناشی از دور کاری دست و پنجه نرم می‌کنید، این مراحل می‌تواند به شما در رفع آن کمک کند.

نیازهای خود را شناسایی کنید. از چه نوع تعامل و سطوح تعامل لذت می‌برید؟ صحبت‌های کوچک، جلسات انفرادی یا گفتگوهای گروهی؟ آیا به دنبال یک دوست برای صرف ناهار با او هستید؟ آیا دوست دارید تیم بزرگتری برای همکاری داشته باشید؟ تأمل در پاسخ‌هایی که به این پرسش‌ها می‌دهید، این تشخیص را آسان‌تر می‌کند که آیا یک راه‌حل می‌تواند یک راه حل سریع باشد یا نیاز به تغییر بزرگ‌تری دارد.

گزینه‌های خود را ارزیابی کنید از خودتان سؤالاتی بپرسید: چه منابعی در حال حاضر وجود دارد که ممکن است از آنها استفاده نکنم؟ چه بخش‌هایی از برنامه‌های روزانه‌ام را می‌توانم تنظیم کنم تا بیشتر با نیازهای اجتماعی‌ام مطابقت داشته باشد؟ آیا فرصت‌های جدیدی برای معاشرت وجود دارد که بتوانم درباره آنها بیشتر بیاموزم و آن‌ها را امتحان کنم؟

نخستین قدم را بردارید برای مثال، اگر عاشق همکاری با دیگران هستید، می‌توانید از مدیر خود بپرسید که آیا می‌تواند کسی را معرفی کند که مهارتی را که شما دارید یاد بگیرد؟ اگر دلتان برای تعاملات اجتماعی کوچک تنگ شده است، می‌توانید از یکی از همکاران خود بپرسید که آیا مایل است ماهی یک بار برای صرف یک قهوه مجازی با شما ملاقات کند؟ اگر می‌خواهید ارتباطات جدیدی ایجاد کنید، آیا می‌توانید یک کار داوطلبانه محلی پیدا کنید که به شما امکان ملاقات با افراد جدید را بدهد؟ یک یا دو تغییر کوچک در روال زندگی شما می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

منبع: HBR

نویسنده: اوکتاویا گوردما

مترجم: شادی آذری حمیدیان

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha