۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
ریزش نیم میلیونی سکه در نیم ساعت / پیش بینی قیمت طلا و سکه بعد از ریزش دلار

طبق اعلام نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر، قیمت سکه تمام بهار آزادی طی نیم ساعت گذشته ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته و به کانال ۲۷ میلیون تومان بازگشته است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهارکرد: قیمت سکه تمام بهار آزادی که تا ساعتی قبل در کانال ۲۸ میلیون در نوسان بود با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی همراه شده و به کانال ۲۷ میلیون تومان بازگشته است.

او با اشاره به کاهش ۵۰۰ هزار تومانی حباب سکه نسبت به روزهای قبل، تأکید کرد: سکه از ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش یافته است، حباب سکه الان ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شده است.

به گفته کشتی‌آرای، پیش‌بینی می‌شود که در ادامه روز جاری و روزهای آتی بازهم قیمت طلا و سکه در بازار با کاهش همراه باشد.

در همین رابطه بخوانید: قیمت سکه و قیمت طلا امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

وی با اشاره به سقوط قیمت دلار در بازار گفت: قیمت دلار نیز که دیروز در کانال ۴۹ هزار تومان در نوسان بود از ساعتی قبل به کانال ۴۷ هزار تومان بازگشته است؛ کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز موجب شده تا خریداران و فروشندگان معاملات خود را با احتیاط انجام دهند.

این فعال بازار طلا و سکه همچنین به کاهش قیمت طلا اشاره و تصریح کرد: هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز از ۲ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان به ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان کاهش یافته است.

به گزارش تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۶۱ دلار است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها