۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
چه شرکتی به جای مک دونالد در در روسیه تاسیس شد؟+ عکس

مالک فست فود زنجیره‌ای "وکوسنو ای توچکا" Vkusno i Tochka که پس از تصمیم مک دونالد برای خروج از بازار روسیه مسئولیت این رستوران‌ها را در اختیار گرفته است، طی اظهاراتی اعلام کرد این شرکت عملکرد بهتری نسبت به مالک اصلی داشته است.

تسنیم به نقل از راشاتودی: الکساندر گوور، مالک فست فود زنجیره‌ای "کوسنو ای توچکا" Vkusno i Tochka که پس از تصمیم مک دونالد برای خروج از بازار روسیه مسئولیت این رستوران‌ها را در اختیار گرفته است، طی اظهاراتی اعلام کرد این شرکت عملکرد بهتری نسبت به مالک اصلی داشته است.

به گفته گوور که برنامه‌هایی برای افتتاح ۵۰ شعبه دیگر تا پایان سال جاری و توسعه زنجیره‌ای را فاش کرد، Vkusno i Tochka، که تقریباً به معنای "فقط خوشمزه" است، در سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون بازدیدکننده داشته است. شهرهای دورافتاده ای که از دسترس برندهای فست فود ایالات متحده دور بودند.

گوور در یک کنفرانس مطبوعاتی که به اولین سالگرد تغییر نام این فست فود زنجیره‌ای اختصاص داده شده بود، گفت: در پایان می ۲۰۲۳، سهم ما در میان سه بازیگر اصلی فست فود به ۵۸ درصد رسید.

وی افزود: این بالاتر از بهترین عملکرد شرکت پیش از ما (مک دونالد) و مجموع سهم دو رقیب اصلی ما (برگر کینگ و کی‌اف‌سی] است.

به گفته این تاجر، نتایج چشمگیر به لطف بازسازی سریع منو و خدمات کلیدی این رستوران‌های زنجیره‌ای به دست آمده است.

غول فست فود آمریکا یعنی مک دونالد در مارس ۲۰۲۲ به دلیل فشارهای شدید بین المللی پس از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین، تصمیم گرفت روسیه را ترک کند.

تا ژوئن ۲۰۲۲، تمام فروشگاه‌های مک‌دونالد به الکساندر گوور، صاحب مجوز فعلی این شرکت فروخته شد، که نام آن را کاملاً تغییر داد.

در طول سال گذشته، شرکت "وکوسنو ای توچکا" بیش از ۸۶۰ رستوران را در سراسر این کشور تغییر نام داد. این شرکت ادعا می‌کند که ترافیک روزانه حدود ۱.۸ میلیون مشتری را دارد.

چه شرکتی به جای مک دونالد در در روسیه تاسیس شد؟+ عکس

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها