۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
هفته سرنوشت‌ساز رمزارزها

هفته گذشته برای بازار رمزارز با حواشی زیادی به همراه بود و روزهای پیش رو نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

فردای اقتصاد: در برنامه این هفته فردای کریپتو، همراه با مهدیار مهماندوست و سام آسترکی، کارشناسان صرافی رمزارز بیت‌مکس، به بررسی مهم‌ترین اتفاقات و روندهای تاثیرگذار بر بازار رمزارز پرداختیم.

در اواخر هفته گذشته بیت کوین با ریزش ۶.۵ درصدی وارد محدوده ۲۵ هزار دلار شد. علت عمده این ریزش به شکایت SEC از بزرگترین صرافی ارز دیجیتال، بایننس، و ترس ناشی از آن برمی‌گردد. این شکایت باعث قرمز پوشی و ریزش تقریبا تمامی بازار رمزارزها گشت، به طوری که برخی از ۱۰۰ رمزارز برتر، در طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵ درصد از ارزش خود را از دست دادند. اما به نظر می‌رسد روند شکایات SEC از صرافی‌های رمزارز ادامه داد و امروز نیز خبر شکایت SEC از صرافی کوین‌بیس منتشر شد.

از سمت دیگر طی روز جاری قرار است که نرخ تورم آمریکا منتشر سود که پیش‌بینی‌ها از یک تورم سالانه ۴.۱ درصدی خبر می‌دهند درحالیکه تورم ماه گذشته عدد ۴.۹ درصد را نشان می‌داد. روز آینده نیز قرار است که نشست فدرال رزرو برای تعیین نرخ بهره برگزار شود که بازارها عدم تغییر عدد ۵.۲۵ درصدی را پیش‌بینی می‌کنند. در صورت تحقق این دو موضوع، احتمالا بازارهای جهانی از جمله رمزارزها با روند صعودی همراه شوند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha