۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
دولت قبلی باعث ناامیدی مردم شد؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم منطقی‌ترین دولت است، گفت: دولت قبلی باعث یاس و ناامیدی مردم شد.

ایرنا: حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر روز شنبه افزود: وقتی نتیجه‌ای از مذاکرات در دولت قبلی گرفته نمی‌شد امید مردم به‌ویژه جوانان از بین رفت.

وی اظهار کرد: در دولت قبلی نا امیدی در کشور موج می‌زد و هروقت می‌خواستیم نتیجه‌ای از مذاکرات بگیریم اروپا و آمریکا این موضوع را دبه می‌کردند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: اما این دولت با وجود تعطیلی امور هشت سال و فوران مشکلات، همانند بدهی‌های آنچنانی، کسری بودجه، آمار بیکاری، عدم ازدواج جوانان و عدم مسکن‌سازی برای آنها به جای اینکه امور را به مذاکرات ببندند، از نو شروع کرد.

حجت‌الاسلام ذاکر اضافه کرد: دولت سیزدهم برای رسیدگی به امور مردم در زمینه‌های اقتصادی و دیپلماسی خواست طوری باشد که هرکس وظیفه خود را انجام دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم می‌بینند آرام آرام زیرساخت‌ها درست می‌شود، کارخانه‌ها احیا و پروژه‌های نیمه تمام تکمیل می‌شود و در بحث مذاکره و تحریم نیز با حفظ مبانی و با نظر مقام معظم رهبری به جلو حرکت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام ذاکر ادامه داد: منطقی که در حرکت دولت هست امید ایجاد می‌کند و اگر هوشمندانه عمل کند و مشکلاتی که مربوط به دولت‌های قبل و یا مسوولان است را مدیریت کند طبیعی است که مردم امیدوار و با نشاط خواهند شد.

وی با بیان اینکه آقای رئیسی منطقی‌ترین دولت است، گفت: آقای رئیسی با روی کار آوردن مدیران مثبت و کار بلد و اعتقاد به حل مشکلات مردم و کنار گذاشتن مدیران منفی می‌تواند بستر ساز حل بسیاری از مشکلات باشد.

به گزارش ایرنا، رئیس‌جمهوری در گفت‌وگوی تلویزیونی خود فضای نا امیدی در بین مردم و حتی مسوولان برای بهبود شرایط کشور را یکی از دلایل حضور خود در گردونه انتخابات عنوان کردند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها