۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
تاریخ افتتاح زیرگذر چمران اعلام شد

تلاش شهرداری برای احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران تا پاییز ۱۴۰۲

ایسنا: سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با حضور در کارگاه پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران از آغاز عملیات اجرایی این پروژه خبر داد.

عباس شعبانی در جریان بازدید میدانی از پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران، با اشاره به نقش مهم این زیرگذر در روان‌سازی جریان ترافیک و تسهیل دسترسی‌های محلی خواستار تلاش برای بهره‌برداری از آن تا پایان پاییز امسال شد.

وی همچنین با بیان اینکه احداث دال بتنی زیرگذر نیازمند انحراف ترافیک در مسیر بزرگراه شهید چمران است، بر لزوم اتمام این مرحله از اجرای پروژه تا پیش از آغاز فصل بازگشایی مدارس تأکید کرد.

در این بازدید محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، ابوالفضل موسوی پور، جانشین رئیس پلیس راهور، مهدی صداقتی مشاور معاون و مدیر حوزه معاونت فنی و عمرانی، سیدمحمد فیاض مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق، مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران، محمدصادق خیرخواه مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی و مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ شهرداری تهران نیز حضور داشتند و در خصوص چگونگی اجرای پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران در محدوده بوستان گفت‌وگو بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران علاوه بر تسهیل دسترسی به بوستان گفت‌وگو و خیابان کوی نصر، زمینه ساز کاهش گردش‌های اضافی و روان‌سازی ترافیک در مسیر بزرگراه شهید چمران خواهد بود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها