۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
آیا برای ارائه در جلسه هیات مدیره آماده هستید؟

فردای اقتصاد: جلسه هیات مدیره یک جمع متمایز است که نیازمند یک رویکرد متفاوت شما نسبت به جلسات معمولی است - و تعامل موفقیت‌آمیز شما با اعضای هیات مدیره به چیزی بیش از یک ارائه ساده اسلایدها نیاز دارد. نشریه هاروارد بیزنس‌ری‌ویو سه تکنیک معرفی کرده است که به شما کمک می‌کند تا توجه رهبران ارشد شرکت خود را جلب کنید.

با یک فرضیه حاکم بر کل ارائه‌تان شروع کنید. این فرضیه، یک ایده یا دیدگاه بزرگ است که نکته اصلی بحث را شامل می‌شود. شروع بحث با یک پیام واضح و مختصر - و حمایت از آن در طول مسیر ارائه - مخاطبان شما را درگیر می‌کند و قدرت شما را در رهبری تیم نشان می‌دهد.

به کل گروه هیات مدیره ارائه دهید - نه فقط به مدیر عامل. ممکن است هیات مدیره عمیقاً با جزئیات استراتژیک و عملیاتی سازمان آشنا نباشد. هر جا که می‌توانید توضیحاتی درباره کار ارائه کنید و اینطور فرض نکنید که آن‌ها همه را می‌دانند.

ارائه خود را به سمت دریافت بازخورد ارزشمند هدایت کنید. در جمع‌بندی، به‌جای استفاده از سخنانی که مقدمه شما را مجدداً بیان می‌کند، دو یا سه ایده مهم را که می‌توانید در رابطه با آن‌ها از نظرات اعضای هیات‌مدیره بهره‌مند شوید، به اشتراک بگذارید. هدف شما این است که آنها را در یک بحث مشارکت دهید تا تایید یا انتقاد آنها را از روش پیشنهادی خود دریافت کنید.

منبع: HBR

نویسنده: دنیل کاسه

مترجم: شادی آذری حمیدیان

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابوالقاسم غافری EE ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    استفاده کردم لطفاخلاصه مقالات مشابه رابرام بفرستید

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار