۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
زندگی «پیروز» از کودکی سخت تا قله‌نوردی کارآفرینی

اگرچه اکثر کارآفرینان طعم شیرین موفقیت را پس از سختی‌های طاقت‌فرسا چشیده‌اند، اما این سختی‌ها برای «روزبه پیروز» از همان ابتدای زندگی، شکل مضاعفی داشت.

فردای اقتصاد: اگرچه اکثر کارآفرینان طعم شیرین موفقیت را پس از سختی‌های طاقت‌فرسا چشیده‌اند اما این سختی‌ها برای «روزبه پیروز» از همان ابتدای زندگی، شکل مضاعفی داشت؛ چراکه او با یک معلولیت شدید به دنیا آمد. پزشکان به مادرش گفتند که روزبه قادر به راه رفتن نخواهد بود، اما مادرش نپذیرفت.

روزبه با پشتیبانی چنین مادری به پا خاست و به قول خودش زندگی پرماجرایی را آغاز کرد که پذیرش در دانشگاه استنفورد از مقاطع معجزه‌آسای این زندگی بود. او تحصیلات عالیه را در آکسفورد ادامه داد اگرچه در اولین تجربه کارآفرینی، شکست تلخی را تجربه کرد اما تسلیم نشد.

گفت‌وگوی «فردای اقتصاد» با روزبه پیروز در چارچوب برنامه چهره‌ها (گفت‌وگو با چهره‌های شاخص فکری، کارآفرینی و سیاستگذاری) ضبط شده است.

فایل صوتی این گفت‌وگو را اینجا بشنوید:

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • بابک محمودی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    خیلی عالی ممنون
  • مسعود اعتمادی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    در خصوص سهام عدالت :لطفا مشخص شود تکلیف سهام عدالت متوفی به ورثه اش کی مشخص می‌شود.
  • علی عباسی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    کاش این بنده خدا رییس جمهور بودش
    • مرتضي عنايتي IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
      ايشون يك متخصص و نخبه در حوزه مديريت و فاينانس و اصطلاحاً سرمایه انسانی محصول بخش رقابتی و غیردولتی هستندو ساختارهای مالی موفق در سایز بزرگ و كلان ساختند ونقد شديدی دارند به نظام اقتصادی سوسياليستی و دولتی یا عمومی دولتی.چرا تشویق تون رو سیاسی میکنند و ازایشون در زمینه ای تصویرمیسازیدکه نبایدباشه؟!
  • محمدیارمهدی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    باسلام بنده هم در مورد اقتصاد هر خانواده هر موسسه وبطور کلی هر سیستمی اقتصاد و برنامه ریزی رادر کاراش به طور دقیق جاری کنه قطعا موفق خواهد شدو اگه کانون خانواده خودم را مثال بزنم فرزند اولم دختری فعال بود و همیشه حرفها وتاکیدهای مجدد م نسبت به اقتصاد راحتی می‌گرفت و برنامه ریزی خوبی است /
  • پدرام بهمنی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    برنامه عالی و بسیار دیدنی پیشنهاد میکنم اگر این برنامه را هنوز ندیدید ابتدا برنامه مهندس هاشمی طبا را مشاهده کنید و سپس این برنامه را مشاهده کنید تا تفاوت کاربرد و توانمندی دانش مدیریت و روابط بین الملل و اقتصاد را با مدیران علوم مهندسی شاهد باشید . پشتکار ناشی ار عشق جناب پیروز تحسین برانگیزه
  • اشرف IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    چقدر عالی بود و لذت بخش 🙏🌸

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار