برنامه کامل بورسان ۱۷ تیر ماه

رفت و برگشت نماگرهای تالارشیشه‌ای

محمد جواد بختیاران کارشناس بازار سرمایه و معصومه طاهرخانی کارشناس بازار سرمایه
۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
رفت و برگشت نماگرهای تالارشیشه‌ای

ارزش کل سفارش‌های روی تابلو نیز در پایان بازار حکایت از تشکیل ۶۰۷ میلیارد تومان سفارش خرید و ۲۸۴ میلیارد تومان سفارش فروش داشت

فردای اقتصاد- شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز تحت تاثیر فشار فروش قرار گرفت و با ۰.۳۴ درصد افت به طور مجدد سطح ۲.۲ میلیون واحدی را از دست داد. در روزی که نماگر اصلی بازار در رقم ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار واحدی تثبیت شد، دیگر معیار بورسی (نماگر هم وزن) توانست در پایان داد و ستدها در محدوده مثبت ۰.۱۷ درصدی به کار خود پایان دهد.

در نخستین روز معاملاتی در پارامتر معاملات خرد (سهام و حق تقدم) شاهد خروج ۱۵۹ میلیارد تومانی جریان نقد بودیم. صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز با فرار سرمایه مواجه شدند به نحوی که امروز در صندوق‌های درآمد ثابت و مختلط ۳۰۹ میلیارد تومان خروج پول به ثبت رسید.

در ۱۷ تیر ماه رقمی بالغ بر ۵۶ درصد بازار (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) قرمز پوش بودند، ۴۴ درصد دیگر نیز توام با اقبال سرمایه‌گذاران توانستند سبز شوند. ارزش کل سفارش‌های روی تابلو نیز در پایان بازار حکایت از تشکیل ۶۰۷ میلیارد تومان سفارش خرید با ۱۰۲ نماد و ۲۸۴ میلیارد تومان سفارش فروش با ۳۲ نماد معاملاتی داشت.

در برنامه امروز بورسان، محمد جواد بختیاران کارشناس بازار سرمایه به تشریح اتفاقات جاری و آینده بورس پرداخت. در ادامه معصومه طاهرخانی کارشناس بازار سرمایه وضعیت خودروسازان در بازار سهام را بررسی کرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    جان عزیزانتون نماد غمارک رو پیگیری کنید زندکیه ما سهامدارنش نابود شد