۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
پرفروش‌ترین کالاها روی دیجی‌کالا کدامند؟

دیجی‌کالا این هفته گزارشی را از وضعیت فروش کالا روی این پلتفرم ارایه کرد که نگاهی به پرفروش‌ترین کالاها و موفق‌ترین برندها، مشخص کننده انتخاب‌های اول کاربران ایرانی در بازار است. 

فردای اقتصاد - دیجی‌کالا این هفته گزارشی را از وضعیت فروش کالا روی این پلتفرم ارایه کرد که نگاهی به پرفروش‌ترین کالاها و موفق‌ترین برندها، مشخص کننده انتخاب‌های اول کاربران ایرانی در بازار است. 

با رشد تورم و افزایش نرخ دلار در برابر ریال  تعجبی ندارد که  تمام ده محصول پرفروش از نظر ریالی روی دیجی‌کالا به موبایل اختصاص دارد. نکته اما اونجاست که از ده موبایل پرفروش در این لیست ۶ موبایل متعلق به شرکت سامسونگ است. 

گوشی‌های  سامسونگ گلکسی A32   و سامسونگ گلکسی A53 با قیمتی بین ۱۰ تا ۱۴ میلیون تومان دو رتبه نخست این جدول را به خود اختصاص داده‌اند اما در جایگاه سوم  آیفون ۱۳ پرومکسی قرار دارد که حدود ۶۰ میلیون تومان قیمت دارد. 

در لیست ده محصول پرفروش از نظر ریالی دو گوشی شیائومی هم دیده می‌شود که نشان دهند علاقه خریداران کالا به این برند چینی است.  

 رتبه‌های نخست پرفروش‌ترین برندها از نظر ریالی هم هم به سامسونگ، شیائومی و اپل اختصاص دارد. سایر رتبه‌ها هم بین دیگر برندهای خارجی تقسیم شده و تنها برند GPLUS از ایرانی‌ها در این گروه قرار دارد.

سامسونگ در لیست پرفروش‌ترین برندها از نظر تعدادی هم در رتبه دوم قرار دارد. در این جدول کاله در جایگاه نخست فروش تعدادی است و برندهای تافته، مای، زرماکارون و شیائومی در رتبه‌های بعدی قراردارند.

اما از منظر فروش تعدادی وضعیت محبوب‌ترین کالاها متفاوت است. رتبه نخست فروش تعدادی دیجی‌کالا به هندزفری بلوتوثی به نام اینپادز ۱۲ اختصاص دارد که با قیمت ۱۲۷ هزارتومانی ‌اش احتمالا جزو ارزان‌قیمت‌ترین هندزفری‌های بازار محسوب می‌شود.

رتبه‌های بعدی پرفروش‌ترین کالاها از نظر تعدادی بین زعفران و محصولات بهداشتی تقسیم شده است. زعفران مصطفوی، نوار بهداشتی پنبه ریز، اسپاگتی زرماکارون و پد آرایش  پاک کن ایپک در رده‌های بعدی فروش تعدادی کالا روی دیجی کالا قرار دارند.

لادن، مهیا، مصطفوری و گلستان پرفروش‌ترین برندهای سوپرمارکتی از نظر فروش ریالی و کاله، تافته، مای ، زرماکارون و اکتیو پرفروش‌ترین کالاها از نظر تعدادی روی دیجی‌کالا هستند.

دیجی‌کالا همچنین در گزارش خود پرفروش‌ترین برندها را از نظر برخی گروه‌های کالایی هم معرفی کرده است. نکته قابل توجه اینکه در غیاب برندهای لوازم خانگی که واردات آنها به کشور ممنوع شده،  برندهای ایرانی پرفروشها را به خود اختصاص داده‌اند.

دوو ، امرسان، ایستکول و اسنوا پرفروش‌ترین یخچال‌ها و پاکشوما، دوو، جی‌پلاس و اسنوا پرفروش‌ترین لباسشویی‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. در زمینه تلویزیون نیز جی‌پلاس، دوو و ایکس ویژن رتبه‌های نخست پرفروش‌های ریالی را به خود اختصاص داده‌اند.

در همین زمینه ببینید: روایت دیجی‌کالا از وضعیت تجارت الکترونیک ایران

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار