برنامه کامل بورسان هفتم مرداد ماه

شروع سرد بورس در هفته دوم مرداد

با حضور علی سامانی فرد کارشناس بازار سرمایه و مهدیه علیجانی تحلیلگر بازار سرمایه
۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
شروع سرد بورس در هفته دوم مرداد

در روز شنبه ۱۹۵ میلیارد تومان جریان نقد از سوی حقیقی‌های بازار سهام خارج شد، صندوق‌های درآمد ثابت و مختلط نیز با فرار ۹۷ میلیارد تومانی پول سرمایه‌گذاران خرد مواجه بودند

فردای اقتصاد: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت ۰.۱۹ درصدی همراه شد و به طور مجدد به رقم یک میلیون و ۹۹۶ هزار واحدی بازگشت، در این میان شاخص کل هم وزن با تغییر چندانی نسبت به روز قبل معاملاتی مواجه نشد و در رقم ۷۱۱ هزار و ۲۲۰ واحدی به کار خود پایان داد. ارزش معاملات خرد (سهام و حق تقدم) به رقم ۳ هزار و ۸۸۵ واحدی بازگشت.

در روز شنبه ۱۹۵ میلیارد تومان جریان نقد از سوی حقیقی‌های بازار سهام خارج شد، صندوق‌های درآمد ثابت و مختلظ نیز با فرار ۹۷ میلیارد تومانی پول سرمایه‌گذاران خرد مواجه بودند.

امروز ۶۲ درصد از شرکت‌های فعال در بازار در محدوده منفی به کار خود پایان دادند. ارزش سفارش‌های فروش در پایان بازار به رقم ۳۹۰ میلیارد تومان رسید. سفارشات خرید هم رقم ۴۷۳ میلیارد تومان را به ثبت رساند.

در هفتم مرداد ماه ۸۰ شرکت در صف خرید و ۶۴ شرکت در صف فروش قرار داشتند.

امروز در برنامه بورسان، علی سامانی فرد کارشناس بازار سرمایه در خصوص وضعیت فعلی و چشم‌انداز آتی بازار سرمایه توضیح داد. مهدیه علیجانی تحلیلگر بازار سرمایه هم در ادامه شرایط معاملات در بورس کالای ایران را تشریح کرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    بورسی وجود ندارد نسبت به تورم و گرانی . فقط و فقط در هر شرایطی مسکن ملک ارز و طلا
  • ناشناس IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    باسلام میشه لطفاً بورس کلا تعطیلش کنید مردم داروندارشوندرا دادن دیگه چی میخوای!