۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
مصاف زاکربرگ و ایلان ماسک در رم؟

مارک زاکربرگ می‌گوید که با زمان برگزاری مبارزه تن به تن با ایلان ماسک در شهر رم ایتالیا موافقت نکرده است. 

فردای اقتصاد - مارک زاکربرگ می‌گوید که با زمان برگزاری مبارزه تن به تن با ایلان ماسک در شهر رم ایتالیا موافقت نکرده است. 

ایلان ماسک پیش از این اعلام کرده بود که در حال برنامه‌ریزی برای انجام این نبرد در شهر رم ایتالیاست اما زاکربرگ می‌گوید هیچ توافقی برای این مبارزه انجام نگرفته است. 

زاکربرگ و ایلان ماسک که دو رقیب به شمار می‌روند هرکدام در شبکه‌های اجتماعی متعلق به خود درباره این مبارزه حرف می‌زنند در تازه‌ترین اظهار نظر زاکربرگ گفته است : من عاشق این ورزش ( مبارزه در قفس ) هستم و از روزی که ایلان ماسک من را به چالش دعوت کرد آماده مبارزه بودم. 

زاکربرگ نوشت: اگر با تاریخ هر مبارزه‌ای موافقت کنم آن را از زبان خود من خواهید شنید تا قبل از آن هیچ توافقی از طرف را به حساب تایید نگذارید. 

ایلان ماسک پیش از این نوشته بود که این مبارزه توسط خود بنیادهای مربوط به دو طرف برگزار و داوری می‌شود و نه توسط سازمان حرفه‌ای این ورزش (UFC) . 

بنا بر نوشته ماسک این مبارزه به طور زنده از پلتفرم‌های متا و X پخش می‌شود. 

ماسک همچنین گفته است که این مبارزه‌ای به شیوه رم باستان خواهد بود و در مورد برگزاری آن با وزیر فرهنگ ایتالیا هم صحبت کرده و یک مکان تاریخی برای این مبارزه مورد توافق قرار گرفته است. وزیر فرهنگ ایتالیا هم تایید کرده که در مورد این مبارزه با ایلان ماسک صحبت کرده است. 

به گفته ماسک تمام عواید حاصل از این مبارزه به معلولان جنگی اختصاص خواهد یافت. 

مبارزه بین ماسک ۵۲ ساله و زاکبرگ ۳۹ ساله از ماه ژوئن گذشته به پیشنهاد ماسک بین دو طرف مطرح شده و سروصدای زیادی در اینترنت ایجاد کرده است.

ماسک دو روز قبل اعلام کرده به دلیل ناراحتی گردن ام آر آی انجام داده و بعد گفت که احتمالا یک جراحی مختصر انجام می‌دهد و سپس گفت که بهبودی از این عمل چند ماه طول می‌کشد. 
مرتبط: آنچه باید درباره ایلان ماسک بدانید

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار