۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
قدمی فراتر از یک موبایل‌بانک

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید برای اینکه شما بتوانید به راحتی از طریق کامپیوتر یا گوشی هوشمند خود به انواع خدمات بانکی دسترسی داشته باشید، چه تلاش‌های طولانی مدتی انجام شده؟

اگرچه اینترنت در سال ۱۹۷۰ میلادی توسط متخصصان دانشگاهی، به منظور اشتراک دریافت‌ها، توسعه یافت اما سال ۱۹۹۴ بود که بانک‌ها و سازمان‌ها برای انجام فعالیت‌های خود شروع به استفاده از اینترنت کردند.  در سال ۱۹۹۵ فقط ۲۴ بانک از اینترنت استفاده می‌کردند که این تعداد در سال ۱۹۹۷ به ۸۰۰ بانک افزایش پیدا کرد به طوری که کارشناسان پیش‌بینی کردند تا سال ۲۰۰۰ تعداد بانک هایی که از شبکه اینترنت استفاده می‌کنند به ۱۵۰۰ عدد افزایش پیدا می‌کند.  پیش بینی کارشناسان درست بود و اکنون کمتر بانکی در سراسر دنیا پیدا می‌شود که خدمات بانکداری دیجیتال نداشته باشد به طوری که تنوع خدمات دیجیتال توسط بانک‌ها تا انتهای سال ۲۰۲۱ به بیش از ۳۵۰ خدمت مختلف رسید.

اکنون اما در این میان، بانک ملت قدم بزرگی برداشته و با ارائه نرم افزار کاربردی جدیدی به نام «مگابانک»، تحول مهمی در ارائه خدمات بانکی ایجاد کرده است.  بانک ملت در نرم‌افزار «مگابانک» خود حتی از تمامی این موارد هم فراتر رفته و با راه‌اندازی یک پیام‌رسان کامل، امکان ارتباط با دیگر کاربران را هم ایجاد کرده به طوری که شما در این بخش می‌توانید با دوستان خود گفتگو کنید و فایل‌های مختلف موردنظرتان را به اشتراک بگذارید.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha