۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
افتتاح اولین مرکز بهداشت کار غرب خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت

مدیر مجتمع فروکروم جغتای از راه‌اندازی و افتتاح نخستین مرکز بهداشت کار محدوده غرب خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت در مجتمع فروکروم جغتای خبر داد.

به گزارش فردای اقتصاد و به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، احسان عزیزی در مراسم افتتاح تصریح کرد: توجه به سلامت و پایش شاخص‌های سلامتی در محیط کار و تاثیر آن در بهبود عملکرد و بهره‌وری اهمیت بسزایی دارد و از همین رو مجتمع فروکروم جغتای اقدام به تجهیز و راه‌اندازی این مرکز کرد.

وی با بیان اینکه افتتاح این مرکز به عنوان اولین مرکز بهداشت کار با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال برای تکمیل سازه و خرید و تعالی تجهیزات در واحد ایمنی انجام شد، خاطرنشان : این مرکز بهداشت با استناد به ماده ۴۷ قانون کار که در رابطه با آیین نامه تاسیس مراکز بهداشت کار افتتاح شده و به واحدهای صنعتی اختیار داده که وقتی بیش از ۵۰۰ نفر نیروی کار در اختیار دارند، امکان تاسیس این مرکز بهداشت برای آنها فراهم است.

مدیر مجتمع فروکروم جغتای ادامه داد: این مرکز بهداشت به منظور تامین سلامت و بهداشت جسمی و روانی کارگران، پیشگیری از حوادث و بیماری‌های شغلی و حفاظت از کارگران از خطراتی است که سلامت آنها را تهدید می‌کند. همچنین با عنایت به شعار سازمان جهانی کار در خصوص «محیط کار ایمن و بهداشتی حق اساسی و بنیادی نیروی کار است» در این مجتمع تاسیس شده است.

وی افزود: برای این مرکز جذب نیروهای تخصصی از حوزه بهداشت و درمان داشتیم و هدف ما تکمیل تجهیزات مستقر برای تعمیق خدمات قابل ارائه تا سطح مداخلات تخصصی است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha