برنامه کامل بورسان ۱۲ شهریور ۱۴۰۲

قدم‌های آهسته بورس در مسیر صعودی

حسین صبوری کارخانه، کارشناس اقتصادی و آرش صفری، کارشناس بازار سرمایه
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
قدم‌های آهسته بورس در مسیر صعودی

بورس تهران امروز نیز روندی متعادل و مثبت را در پیش گرفت اما با وجود انتشار خبرهایی در رابطه با فرموله شدن نرخ خوراک و احتمال تغییر نرخ ارز فروش محصولات پتروشیمی در بورس کالا، قدرت روند به اندازه انتظار اهالی بازار سرمایه بالا نیست.

فردای اقتصاد: مسیر صعودی بورس تهران به آرامی در حال طی شدن است اگرچه برخی صنایع عملکرد بهتری را نسبت به دیگران به نمایش گذاشتند. شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری در نهایت کار خود را با یک افزایش ۰.۳ درصدی به پایان رساند و در محدوده ۲.۱۱۱ میلیون واحدی ایستاد. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن نیز با ثبت عملکردی مشابه شاخص کل، با یک افزایش ۰.۲۸ درصدی همراه شد. ارزش معاملات خرد سهام نیز اگرچه به قدرت روزهای هفته گذشته نبود و با کاهش همراه شده اما با ثبت عدد ۵۱۲۶ میلیارد تومانی، در محدوده‌های قابل قبولی نسبت به هفته‌های قبل قرار گرفت که این موضوع با خروج پول ۱۳۲ میلیارد تومانی همراه بود.

در برنامه بورسان امروز همراه با حسین صبوری کارخانه، کارشناس اقتصادی، به بررسی روند تورم ایران طی سال‌های گذشته و عوامل اثرگذار بر آن پرداختیم و آرش صفری، کارشناس بازار سرمایه، آخرین تحولات بازارهای جهانی را مورد بررسی قرار داد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • سامان IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    طحانی خجالت نمی کشی با این به اصطلاح کارشناسان؟ واقعا جای تاسف داره
  • DE ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    حقیقی های بازار بورس باید هر چه سریعتر از بورس خارج شوند و اجازه ندهند ، حقوق ها سرمایه آنها را غارت کند .
  • 2m1400 IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    با سلام و سپاس از برنامه خوب تان. این بار تحلیل بسیار عالی توسط کارشناس محترم جناب آقای حسین صبوری کارخانه ارایه گردید که امیدوارم مسولین دقیق این تحلیل ها را مورد ارزیابی و تناسب سازی و آینده نگری خود در امور اقتصاد ایران قرار دهند. بنظر من از استاد محترم در فواصل زمانی دعوت بفرمایید تا مسولین بهتر