۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
هشدار برای بارش باران و سیل در این استان‌ها

سازمان هواشناسی کشور، امروز چهارشنبه در ارتفاعات مازندران و بخش‌هایی از استان گیلان بارش پراکنده و در مناطق جنوبی کشور در شرق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان بلوچستان بارش‌های رگباری را پیش‌بینی کرد.

ایرنا: طبق گزارش سازمان هواشناسی کشور، روزهای پنجشنبه و جمعه در بخش‌هایی از گیلان، مازندران اردبیل و ارتفاعات گلستان و خراسان شمالی رگبار و رعد و برق و وزش موقت باشد شدید و این روند در روزهای شنبه و یکشنبه با شدت بیشتری در استان‌های ساحلی دریای خزر و بخش‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل و خراسان شمالی ادامه پیدا می‌کند.

بر این اساس، از اواخر پنجشنبه تا روز یکشنبه آب‌های خرز مواج و متلاطم خواهد شد.

همچنین پنجشنبه و جمعه در شمال هرمزگان و بخش‌هایی از استان فارس در بعدازظهر و اوایل شب بارش باران و وزش باد شدید انتظار می‌رود همچنین از امروز تا روز جمعه در مناطق شمال شرق و شرق کشور به ویژه در زابل، جنوب شرق و بخش هایی از مرکز کشور در نوار مرزی غربی کشور وزش باد شدید، همراه با گرد خاک پیش‌بینی می‌شود.

طبق گزارش هواشناسی کشور، شرایط جوی روز شنبه در بخش هایی از شمال غرب، غرب کشور، مرکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روز پنجشنبه در شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز روند کاهش دما انتظار می‌رود این کاهش دما در اردبیل و خراسان شمالی محسوس و بین ۸ تا ۱۰ درجه سانتی گراد خواهد بود. روز یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر و مناطق شمال غرب کشور نیز کاهش نسبی دما بین ۴ تا ۷ درجه سانتی گراد انتظار می‌رود.

تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است و در ساعاتی وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود. پیشینه و کمینه دمای تهران به ترتیب ۳۷ و ۲۶ درجه سانتی گراد است کمینه دمای هوای تهران فردا به ۲۵ تا ۲۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها