۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
ایران از المپیک پاریس حذف شد

با نتایج رقم خورده در دیگر گروه‌های مرحله مقدماتی زیر ۲۳ آسیا، تیم امید ایران از صعود به مسابقات قهرمانی آسیا بازماند تا همچنان در حسرت المپیک بماند.

تسنیم: تیم فوتبال امید ایران امروز در آخرین دیدار مرحله گروهی مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا مقابل ازبکستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. با این نتیجه تیم کشورمان برای صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها، چشم انتظار نتایج سایر گروه‌ها بود تا بتواند به عنوان یکی از ۴ تیم دوم، راهی مرحله نهایی شود، اما با نتایج رقم خورده در سایر گروه‌ها، این اتفاق رخ نداد و شاگردان رضا عنایتی وداعی زودهنگام با این مسابقات داشتند.

با توجه به نتایج کسب شده ابران و مالزی در همه موارد با هم مساوی بودند اما ایران به دلیل دریافت کارت زرد بیشتر حذف شد و مالزی به عنوان چهارمبن تیم برتر گروه‌ها جواز صعود را دریافت کرد.

طبق قوانین این مسابقات، تیم‌های صدرنشین ۱۱ گروه مرحله مقدماتی، به همراه چهار تیم دوم برتر گروه‌ها راهی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا می‌شدند. این مسابقات حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ را دارد و تیم ایران با حذف در مرحله مقدماتی به کار خود در مسابقات پایان داد و رؤیای صعود تیم امید به المپیک، ۵۲ ساله شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها