۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
خبر فوری درباره فوق العاده ویژه و رفاهیات معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: شورای حقوق و دستمزد، چهار تاریخ را تعیین کرده است که به همه کارمندان دولت هدایایی ارائه شود و معلمان را هم مشمول کردیم.

صحرایی درباره پرداخت فوق‌العاده ویژه معلمان گفت: این موضوع همزمان شد با اجرای رتبه‌بندی و فوق‌العاده ویژه ۵۰ درصدی برای آموزش و پرورش دیده نشد البته این فوق‌العاده برای همه کارمندان نیست و برای بخشی از مشاغل تخصصی است.

از فوق‌العاده ویژه معلمان چه‌خبر؟

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تصمیم‌گیرنده درباره فوق‌العاده ویژه، شورای حقوق و دستمزد است و بنده سه مرتبه به آنها گفته‌ام و به نوبت موضوع در این شورا مطرح می‌شود و ما هم تقاضای خود را ارائه کرده‌ایم البته اجرای فوق‌العاده ویژه در آموزش و پرورش، بودجه قابل توجهی می‌خواهد و ممکن است نوبت ما بشود هم در دستور کار قرار ندهند.

صحرایی درباره حقوق پایین معلمان مدارس غیردولتی گفت: این ضعف وجود دارد البته مدارس غیردولتی برای خود قانون ویژه‌ای دارند و چون در قانون پیش‌بینی نشده است این‌گونه رفتار می‌کنند البته قانون تاسیس مدارس غیردولتی اصلاح شده و اکنون منتظر تصویب در مجلس است.

وزیر آموزش و پرورش درباره کسر از حقوق دانشجو معلمان بابت مسائل رفاهی گفت: این موضوع طبق قانون است و در قانون متعهدین خدمت ذکر شده است که بخشی از حقوق دانشجو معلمان برای مسائل خوابگاهی و غذا کسر شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها