۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
آخرین وضعیت بازنشستگان صندوق کشوری / متوسط حقوق‌ها چقدر شد؟

آخرین آمارهای منتشره از سوی صندوق بازنشستگی کشوری نشان می‌دهد، تعداد بازنشستگان دولتی که حقوق‌بگیر صندوق بازنشستگی کشوری هستند، در پایان خرداد امسال به یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۱۶۷ نفر رسیده است.

ایلنا: آخرین آمارهای منتشره از سوی صندوق بازنشستگی کشوری نشان می‌دهد، تعداد بازنشستگان دولتی که حقوق‌بگیر صندوق بازنشستگی کشوری هستند در پایان خرداد امسال به یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۱۶۷ نفر رسیده که نسبت به پایان خرداد سال ۱۴۰۲ معادل ۳.۵ درصد افزایش یافته است.

براساس این آمار، در پایان خرداد امسال (برای کل برقراری‌ها) معادل ۱۱ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان بوده که نسبت به خرداد سال گذشته حدود ۴۲ درصد افزایش داشته است؛ این افزایش عمدتا ناشی از اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری در پاییز ۱۳۹۹ و استمرار اجرای آن تا سال ۱۴۰۲ بوده است.

ازسوی دیگر افرادی که درسال ۱۴۰۲ بازنشسته شده وحقوق بگیر صندوق بازنشستگی شده‌اند، میانگین نخستین حقوق بازنشستگی آنان معادل ۱۴ میلیون ۷۲۰ هزار تومان بوده، این در حالی است که میانگین آخرین حقوق اشتغال آنان ۱۵ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان بوده است.

توزیع درآمدی بازنشستگان دولتی تا پایان خرداد امسال نشان می‌دهد حدود ۱.۵ درصد تعداد بازنشستگان که بیش از ۲۳ هزار نفر را شامل می‌شود حقوقی بیش از ۲۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها