۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
افزایش تلفات صهیونیست‌ها به ۳۰۰ نفر / نزدیک به هزار اسرائیلی مفقود شدند

رژیم صهیونیستی از افزایش تلفات خود به ۳۰۰ نفر خبر داد، این در حالی است که رسانه‌های این رژیم آمار مفقودی‌های اسرائیل را بالغ بر ۷۵۰ نفر اعلام می‌کنند.

تسنیم: تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در پی عملیات طوفان الاقصی برای دومین روز پیاپی ادامه پیدا کرده و وزارت بهداشت غزه از افزایش تعداد شهدا و مجروحان این تجاوز خبر داده است. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در همین راستا دیروز و دیشب ده‌ها حمله هوایی به منازل مسکونی در نوار غزه و تعدادی از موسسات دولتی و مواضع نظامی انجام دادند. وزارت بهداشت غزه اعلام کرد در نتیجه این حملات تاکنون ۲۵۰ نفر به شهادت رسیده و ۱۹۰۰ نفر زخمی شده‌اند.

در طرف مقابل نیز نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به خارج کردن کامل شهرک نشینان ساکن مرزهای نوار غزه کرده‌اند. در نتیجه حملات نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی تاکنون بیش از ۳۵۰ اسرائیلی کشته و بالغ بر ۱۶۰۰ تن دیگر زخمی شده‌اند. ده‌ها تن از اسرائیلی‌ها نیز در این عملیات اسیر شده‌اند. در حالی‌که آمار اعلام شده اسرای صهیونیست حدود صد نفر اعلام شده اما روزنامه صهیونیستی جروزالم پست اعلام کرد که گزارش‌های غیر رسمی نشان می‌دهد ۷۵۰ اسرائیلی مفقود شده‌اند.

رژیم صهیونیستی دیشب با ادامه حملات هوایی بسیاری از منازل مسکونی در نوار غزه از جمله برخی منازل منتسب به رهبران مقاومت فلسطین را هدف حملات هوایی خود قرار داد از جمله این منازل ساختمانی ۱۳ طبقه بود که در نتیجه شدت حملات رژیم صهیونیستی به صورت کامل منهدم شد.

گردان‌های القسام نیز اعلام کردند در واکنش به حملات هوایی رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۰۰ موشک را به شهرک صهیونیستی عسقلان شلیک کرده‌اند. همچنین آژیرهای خطر در شهرک صهیونیستی کرم ابو سالم در مرز غزه نیز به صدا در آمده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد همچنان تعدادی از مبارزان حماس در داخل سرزمین‌های اشغالی حضور دارند و درگیری‌ها در برخی محورها دنبال می‌شود. صوفا، کیبوتس و حولیت از جمله مناطقی هستند که درگیری‌ها دیشب در آن استمرار پیدا کرد.

افزایش آمار شهدای فلسطین در غزه به ۲۵۶

وزارت بهداشت فلسطین آمار شهدای فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه را ۲۵۶ شهید اعلام کرد که در بین شهدا ۲۰ کودک به چشم می‌خورد.

در این حملات ۱۷۸۸ نفر زخمی شدند که ۱۲۱ نفر از آنها را کودکان تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها