۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
زمان اعلام نتایج اعتراضات رتبه بندی معلمان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اینکه علی‌رغم مشکلات پیش آمده، درحال‌حاضر کلاس بدون معلم نداریم گفت: رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی فرهنگیان باقی‌مانده به زودی و تا یکی دو ماه اخیر انجام می‌شود بنابراین معلمان نگران نباشند چرا که اعتراضات به موقع رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به اعتراضات فرهنگیان به رتبه بندی خاطرنشان کرد: بعد از اعلام نتایج رتبه‌بندی، حدود ۳۲۰ هزار نفر از همکاران به رتبه خود اعتراض کردند و تقاضای تجدید نظر داشتند. رتبه‌بندی، کار بزرگی بود که آغاز شد و باید خدا قوت بگوییم به کسانی که این کار را آغاز کردند چرا که اگر در سال گذشته اجرا نمی‌شد، یک قانون بر زمین می‌ماند و اجرای آن در سال بعد با مشکل مواجه می‌شد.

فرهادی تصریح کرد: اعتراضات رتبه‌بندی به ۳ دسته تقسیم شده و حدود ۶۳ هزار نفر که احتمال ارتقای رتبه آنها وجود دارد، حدود۵۰ هزار نفر از آنها در کانون‌های ارزیابی مورد ارزیابی قرار گرفت و رتبه‌ها تغییر و احکام جدید صادر و در حقوق شهریورماه آنها اِعمال شد و معوقات این همکاران نیز از ابتدای سال پرداخت شد.

وی در ادامه افزود: قسمت دوم نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که بعد از مرحله شهرستان و استان به عنوان هیات‌ممیزه مرکزی در تهران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که به زودی و تا یکی دو ماه اخیر کارش انجام می‌شود. بنابراین معلمان نگران نباشند، اعتراضات به موقع رسیدگی می‌شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها