چگونه از همکار مبتلا به سرطان حمایت کنیم؟

راهکار هاروارد بیزنس ری‌ویو
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
چگونه از همکار مبتلا به سرطان حمایت کنیم؟

فردای اقتصاد: آمار سرطان در جهان تکان دهنده است. این احتمال وجود دارد که با فردی کار کنید که در مقطعی از شغل خود به سرطان مبتلا شده است. آیا می دانید چگونه در یکی از چالش برانگیزترین زمان‌های زندگی از آنها حمایت کنید؟ نشریه هاروارد بیزنس ری‌ویو چند نکته ارایه کرده است که به شما کمک می‌کند تا به شیوه‌ای درست و محترمانه در این رابطه ظاهر شوید.

مهم‌ترین چیز چیست؟ از آنها پیروی کنید. برخی از مردم مایل به باز کردن سفره دلشان هستند اما برخی دیگر نمی‌خواهند. برای برخی، زندگی کاری آنها ممکن است پناهگاهی در برابر واقعیت‌های زندگی با سرطان باشد، و ممکن است نخواهند در مورد سرطان و همه چیزهایی که به آن مربوط است صحبت کنند - اگر چنین است، به آن احترام بگذارید.

از انجام اقدامات کوچک مانند ارسال کارت یا پیام کوتاه نترسید. اگر این مسیر را انتخاب می‌کنید، از کلیشه‌های تکراری اجتناب کنید. و به یاد داشته باشید، همه به دنبال واکنش مثبت نیستند. گاهی اوقات فقط تکرار جمله "این شرایط بد است" برایشان دلگرم کننده است.

به طور دوره‌ای جویای احوالشان باشید و مراقب باشید که آنها چگونه پاسخ می‌دهند. این به همکار شما اجازه می‌دهد تا خودش داوطلبانه درباره پیشرفت یا درمان خود اطلاعاتی ندهد. و اگر نمی خواهد در مورد آن بحث کند، به آن احترام بگذارید و بگذرید.

در مورد پیشگیری از عوامل استرس زای کوچک فعال باشید تا مجبور آنها نباشند، به خصوص در روزهای جراحی و درمان در معرضشان قرار بگیرند. و آنها را در جریان تماس ها یا جلساتی که از دست می دهند قرار دهید تا احساس نکنند که از این جریان دور هستند.

منبع:HBR

نویسنده: سارا لووی

مترجم: شادی آذری حمیدیان

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار