۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
ناترازی انرژی؛ چالش‌ها و راهکارها

چالش ناترازی انرژی در کشور و راهکارهای برون رفت از آن موضوع بحث تازه‌ترین دورهمی اقتصادی «فردای اقتصاد» بود.

چالش ناترازی انرژی در کشور و راهکارهای برون رفت از آن موضوع بحث تازه‌ترین دورهمی اقتصادی «فردای اقتصاد بود» که با مشارکت پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف و حضور آقایان حسین عسکری رئیس هیات‌مدیره شرکت فیوچر وایت انرژی در ترکیه، مسعود خانی مدیرکل دفتر تامین منابع مالی شرکت توانیر، عبدالرضا یعقوب‌زاده طاری مدیرعامل شرکت پویندگان راه سعادت، حسین نورالدین موسی، کارشناس نفت در حوزه بالادستی و میزبانی و اجرای مرتضی کاظمی برگزار شد.

چالش ناترازی انرژی در صنایع کشور، طی سال‌های اخیر به نظر وارد حادترین دوره خود شده و حالا صنایع دست‌کم در دو فصل سال (تابستان با کمبود برق و زمستان با کمبود برق و گاز) با این بحران دست و پنجه نرم می‌کنند. اما راه برون‌رفت از این ناترازی چیست؟

نسخه صوتی این نشست را اینجا بشنوید:

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    شاید همه ناترازی ها را از جنبه روانشناسی و روانکاوی باید بررسی کرد ، اگر مدیران اقتصادی با روان متعادل ، با دانش اقتصادی باشد ، همه ناترازی ها حل و متعادل میشود
  • مجید اسماعیلی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    علی رغم انتظارم و بر عکس برنامه های خوب آقای کاظمی، این برنامه بسیار ضعیف بود. مهمانان برنامه صرفا از جنبه فنی و از دیدگاهی ذینفعانه راهکار ارائه کردند. احداث 60هزار مگاوات (یا 30 هزار)ظرفیت انرژی خورشیدی در ظرف یکسال کجای دنیا سابقه داشته است؟!!
  • مجید اسماعیلی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    ... ادامه مساله اصلی حل معادله تامین تفاوت قیمت بین خرید برق تجدیدپذیر و نیروگاه بخش خصوصی و قیمت فروخته شده به مصرف کننده است!!! این صنعت با وضعیت قیمت گذاری فعلی فقط به افزایش بدهی دولت می آنجامد.

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار