۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
اعتراف وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره حزب‌الله

درپی تداوم تنش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی و نگرانی‌های مقامات تل‌آویو نسبت به ورود جدی مقاومت اسلامی لبنان به نبرد، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی به قدرت بالای حزب الله لبنان اذعان کرد.

ایسنا: یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره گفت که ارتش این رژیم در جبهه شمالی (مرز لبنان و فلسطین اشغالی) آماده نبرد است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وی در جریان یک نشست امنیتی با مقامات امنیتی بلند پایه رژیم صهیونیستی اذعان کرد: حزب‌الله لبنان ۱۰ برابر قدرتمنتر و قویتر از جنبش حماس است.

وی از مقامات ارشد دولتی خواست تا برای تکمیل انتقال ذخایر و تجهیزات نظامی به ارتش در جبهه شمالی اقدام کنند.

همزمان با عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز طی روزهای اخیر شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده است.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان چند افسر و نظامی صهیونیست کشته شدند و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند.

تعدادی از شهرک نشینان نیز به صورت خودخواسته شهرک‌ها را ترک کردند و بیشتر شهرک‌های شمال درحال‌حاضر خالی شده و فقط سربازان دشمن در آنجا مستقر هستند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها